به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام خانم نفیسه و تیام.ممنونم که توی تاپیکم شرکت کردید و نظر دادید.عیدتون مبارک باشه.

    راستش نمیدونم می دونید یا نه من با همدردی اشنا شدم برای یه موضوعی که داشتم و.. نمیدونم چی شد بر حسب علاقه هر روز این جا میومدم سر می زدم و سعی می کردم در تاپیک هایی که حس می کردم تجربه ای ولو کم دارم در اختیار بقیه بزارم... ولی بعد مدتی از بس هر روز مشکلات بقیه رو خوندم کم کم روی ذهن خودم هم تاثیر منفی گذاشت با این که همیشه می گفتم به بقیه نباید تاثیر بزاره و.. دیدم خودم دارم اسیر میشم... این جا هم دوستان فقط به تاپیک هایی خاص با مسایلی که محوریت خاصی داره نظر میذارند و یا شاید توی همون موارد صاحب تخصص هستند..با این حال میبینم بی خود نیست که خیلی از کسانی که در راس امور هستند روی مباحث خاصی زوم می کنند چچون جذابیت و فراگیری بیش تری داره نه لزوما چیزایی که خیلی پایه ای تر از این هاست.

    شکر خدا توی این مدت تونستم با راه کارهایی بر این مشکلاتم غلبه کنم...

    خانم تیام ممنون بابت نظرتون راحب مشکل سه که گفتید...هر چند این هنوز بزرگترین مشکل من هست ولی راه کارتون جالب بود... من یه راه کار میگم این که اگه پول داره واسه خودش داره... منم در عوضش کلی خوبی های دیگه دارم..اگه اون فرد خودشو به خاطر پول داشتن از من بالاتر ببینه مشکل از اونه... مهم این هست من خودم به خاطر مسایل مالی پایین تر نبینم.


    خانم نفیسه اتفاقا من واسه مخترع اینترنت خیلی دعا میکنم همیشه...چون پیشرفتمو خیلی مدیون این نت میدونم و متصل شدن به اقیانوس علم..این که فرهنگ استفاده درست از این واسه ما جا نیفتده به مخترع نت فکر نمی کنم ربطی داشته باشه...با این حال من تونستم به این مشکلم غلبه کنم... توی کمک کردن به بقیه هم تا میخوام بیش از حد حرف بزنم سریع به خودم هشدار میدم و بحثو خلاصه میکنم.

    از همتون ممنونم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید فدایی یار تشکرکرده است .

    شهراز (یکشنبه 13 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سکوت کنم یا مثل خودشون رفتارکنم.لطفا رهنماییم کنین.
    توسط pbsm در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 شهریور 93, 20:01
  2. مهریه بالا یا پایین،تفاوت چه هست؟
    توسط meisam68 در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 خرداد 91, 08:08
  3. چگونه با تفاوت های مذهبی در ازدواج کنار بیاییم؟
    توسط baran.68 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 آذر 88, 08:27
  4. چگونه به شادی های خود در تعطیلات نوروزی بیفزاییم
    توسط erfan25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 اسفند 87, 16:21
  5. لطفا در مورد سکوت 2 ماهه همسرم راهنماییم کنید
    توسط avaz در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 بهمن 87, 10:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.