باهاشون صحبت کردم قرار شده اگر امکانش نباشه درس نخونن (نمیدونم تصمیم درسته یا نه) البته میترسم بابت این موضوع تا نتونم مخارج درسشونو بدم تا به پای بی کفایتی من بزارن
لطفا یکی از روی منطق بهم بگه کار کردن زن چه معایب و خوبی هایی داره
شاید من بی خودی حساسم و مثل مردای قدیم فکر میکنم شما عزیزان نظرتون چیه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)