رزا جان امیدی به ادامه ندارم وایمیستم تا دادگاه چون دیگه طرف مقابل هم کم سواستفاده نکرده و راست میگه پدرخانمم که تکلیف مارو دادگاه مشخص میکنه!!!
ممنون از دوستان گلم خصوصا پارسا و رزا عزیز که تا جایی که امکان داشت هم درکم کردند و هم اشتباهتم رو هم بم گوشزد کردند
به اندازه کافی راهنمایی گرفتم امیدوارم هرچی که خیر هست اتفاق بیفته برام دعا کنید ما هم اینجا پیش امام رضا براتون دعا میکنم
انشال... دوستان مشکلاشون حل شه
یا حق









علاقه مندی ها (Bookmarks)