به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 مهر 93 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    580
    سطح
    11
    Points: 580, Level: 11
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 37 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ناهید جونم.

    واقعیتش در این مورد اصلا نمیشه پیشبینی دقیق کرد.
    ولی چون دارن ساختار سیستم آموزشی رو تغییر میدن، اینطور که ما شنیدیم شدیدا برای دبستان کمبود نیرو دارن. مثلا گفتن ممکنه حتی ما رو قبل گرفتن لیسانسمون با فوق دیپلم بفرستن سر کلاس به عنوان معلم یار، و لیسانسمون رو همینطور که داریم تدریس میکنیم بگیریم.
    البته بستگی به شهرتون و سیاست های آموزش و پرورش استانتون هم داره. مثلاً ما خودمون تو کل استان تو دوران دبیرستان کمبود دبیر درسای تخصصی تجربی و ریاضی داشتیم، ولی نمیدونم آقایون چی فکر میکردن که تو دوران انتخاب رشته خود من، درکل شاید هفت نفر گرفتن برای این درسا، که فقط 2تاشون خانم بودن. برعکس، دبیرای درسایی مثل ادبیات و ... و مشاورهامون اینقد زیاد بودن که ساعت هاشون کامل نمیشد، اونوقت بیستا بیستا مشاور و دبیر ادبیات و الهیات و... میگرفتن!

    خلاصه اینکه احتمال اینکه دبیری بزنن، به نظر من خیلی کمه. (حداقل برای استان ما) ولی علوم تربیتی، شاخه آموزش پیش دبستانی و دبستان رو به احتمال خیلی زیاد بزنن، حالا شاید کمتر به نسبت پارسال، ولی یه تعداد میگیرن. چون که گفتم، بخاطر تغییراتی که دارن میدن نیرو نیاز دارن. حالا یه نگاهی به دفترچه سالهای قبل بنداز، اگه استانتون دراین مورد دست و دل باز بوده و زیاد دانشجو گرفته، به احتمال خیلی زیاد سال دیگه هم میگیره.

    به نظر من شما که دیپلم انسانی هستی شانست نسبت به تجربیا و ریاضیا برای دانشگاه فرهنگیان خیلی بیشتره. کنکور زبان هم امتحان بده، که اگه دبیری زبان هم زدن بتونی ثبت نام کنی.

    ولی اول فکراتو کامل بکن و مطمئن شو که میخوای ریسک کنی یانه. از اول شروع کردن هم سختیای خودشو داره ها. اراده خیلی قوی هم میخواد.
    خیلی ببخشید که دیر جواب دادم.
    موفق باشی.


    - - - Updated - - -

    سلام ناهید جونم.

    واقعیتش در این مورد اصلا نمیشه پیشبینی دقیق کرد.
    ولی چون دارن ساختار سیستم آموزشی رو تغییر میدن، اینطور که ما شنیدیم شدیدا برای دبستان کمبود نیرو دارن. مثلا گفتن ممکنه حتی ما رو قبل گرفتن لیسانسمون با فوق دیپلم بفرستن سر کلاس به عنوان معلم یار، و لیسانسمون رو همینطور که داریم تدریس میکنیم بگیریم.
    البته بستگی به شهرتون و سیاست های آموزش و پرورش استانتون هم داره. مثلاً ما خودمون تو کل استان تو دوران دبیرستان کمبود دبیر درسای تخصصی تجربی و ریاضی داشتیم، ولی نمیدونم آقایون چی فکر میکردن که تو دوران انتخاب رشته خود من، درکل شاید هفت نفر گرفتن برای این درسا، که فقط 2تاشون خانم بودن. برعکس، دبیرای درسایی مثل ادبیات و ... و مشاورهامون اینقد زیاد بودن که ساعت هاشون کامل نمیشد، اونوقت بیستا بیستا مشاور و دبیر ادبیات و الهیات و... میگرفتن!

    خلاصه اینکه احتمال اینکه دبیری بزنن، به نظر من خیلی کمه. (حداقل برای استان ما) ولی علوم تربیتی، شاخه آموزش پیش دبستانی و دبستان رو به احتمال خیلی زیاد بزنن، حالا شاید کمتر به نسبت پارسال، ولی یه تعداد میگیرن. چون که گفتم، بخاطر تغییراتی که دارن میدن نیرو نیاز دارن. حالا یه نگاهی به دفترچه سالهای قبل بنداز، اگه استانتون دراین مورد دست و دل باز بوده و زیاد دانشجو گرفته، به احتمال خیلی زیاد سال دیگه هم میگیره.

    به نظر من شما که دیپلم انسانی هستی شانست نسبت به تجربیا و ریاضیا برای دانشگاه فرهنگیان خیلی بیشتره. کنکور زبان هم امتحان بده، که اگه دبیری زبان هم زدن بتونی ثبت نام کنی.

    ولی اول فکراتو کامل بکن و مطمئن شو که میخوای ریسک کنی یانه. از اول شروع کردن هم سختیای خودشو داره ها. اراده خیلی قوی هم میخواد.
    خیلی ببخشید که دیر جواب دادم.
    موفق باشی.

  2. 2 کاربر از پست مفید یاس آبی تشکرکرده اند .

    nahid72 (جمعه 11 مهر 93), sanjab (پنجشنبه 10 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.