اونگ عزیز ممنونم از راهنمایی تون
واقعاً که درست گفتید و من یه لحظه حس کردم چقدر زندگی شما برای ماهم آشناست. یعنی همه زندگی های کارمندی تقریباً شبیه هم هستش. همون آب باریکه، همون حقوق ماهیانه بخور ونمیر....
بله. حرف شما دلمو قرص تر کرد. ما میتونیم وامی از همین بانک قرض الحسنه ای که داخلش مدتیه حساب داریم و حقوق هردومون به اون واریز میکنیم و البته بانک با کارمزد کمتریه نسبت به سایر بانک ها، استفاده کنیم .
توکل بر خدا.
البته الان اجاره خونه مون زیاد نیست چون مبلغ زیادی رو به عنوان رهن دادیم و مبلغ کمی اجاره میدیم. ولی بازم آزاردهنده است.
.
.
ممنونم ازتون. از شما و همه دوستان که راهنمایی کردن.