آبی
چند ساله که ناامید شدی از ازدواج؟
چه مدته که حس بی انگیزگی می کنی؟
ممکنه دلیل این احساس بی انگیزگیت ناامید شدن از ازدواج باشه. اینکه فکر کنی همیشه همین طور که هست همه چی باقی می مونه. این جس یکنواختی بهت داده
برای ازدواج به نظر من ناامید نشو اما منتظر هم نمون
ویزگی های شخص مورد نظرتو پیدا کن حتی بنویس و به خدا بگو بهت اون ادمو بده بعدش به خدا اطمینان کن
امیدوار باش اما منتظر نباش و خودت هر کاری نیازه بکنی بکن
من حالم بدتر از تو هست
نمی تونم درست دلداریت بدم
اما خود ازدواج کردن که زمانی نمی بره
اینکه شخص متناسبت پیدا شه مهمه
بچه هم اگه ادم مناسبی باشه شوهرت نهاینا دو سال بعد از ازدواجت خواهی داشت
به خودت برس و سعی کن شاد باشی
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)