دوستان حس میکنم تو انتخاب رشته ام کلا اشتباه کردم چون واقعا الان به بن بست خوردم مثلا یه دوره ی رایگان ویندوز سرور و مباخثی داخل ویندوز سرور رو رفتم ولی اصلا هیچ شوق و علاقه ای واسه یادگیری و کار کردن در این مبحث انگاری ندارم و نه راه پیش دارم و نه راه پس 2ترم دیگه هم تحصیلات کارشناسیم تو رشته کامپیوتر تموم میشه ولی وقتی میبینم تو اب=ین همه مدت نتونسنتم هیچ مبحثی رو تو این رشته یاد بگیرم به سرم میزنه که عمرم رو تلف کردم و من اصلا به این رشته علاقه نداشتم و کورکورانه تصمیم گرفتم