با شخصیت خودم مشکل دارم لطفا کمکم کنید
سلام نازنین آریایی عزیز من از چندتا تاپیکی که ازشماخوندم متوجه شدم که اعتماد بنفس خیلی پلیینی داری و درصدد گرفتن تایید ازهمه و بدست آوردن دل هرکسی حتی به قیمت پا گذاشتن رو خودت و خواسته هات باشه. عزیزم ممکنه اینا ریشه در کودوکی و نوع تربیتت داره شاید در کودکی زیادی توسط اطرافیانت انتقاد و سرزنش میشدی و این باعث این رفتارت شده . عزیزم خودتو باورکن توخیلی توانمندیا داری مثلا سرکارمیری و برای خودت درامد داری حداقل ازپس خودت برمیای ودرکنارش میتونی به همسرت کمک کنی این کارا و حسنها رو تو داری وخیلی حسنهای دیگه. یه کاغذ قلم بردار برو تو یه جای خلوت . هرجورمحیطی رو که دوست داری توش قراربگیر هرچیزی که دلت میخاد برات محیاباشه آرامش کامل برا خودت محیا کن تو این مدت فقط به ارامش خودت فکرکن و وقت بذار شروع کن اینطرف صفحه صدمرتبه بنویس من خوبم من بهترینم من میتوانم و باصدای بلند برای خودت بخون تا باورت بشه به باورقلبی برسی و این جملات ملکه ذهنت بشه وقتی که تموم شد کاغذتو برگردون اونطرف کاغذ توانمندیاتو برتریایی که نسبت به هرکسی داری رو بنویس از ریز تا درشت .
باید خودتو همینجوری که هستی بپذیری و نخای خودتو به میل دیگران تغییر بدی. باید روی اعتمادبنفست کارکنی و اونو بالاببری الان باید رو خودت کارکنی تا به یه شخصیت جراتمند تبدیل بشی تا بتونی نه بگی . وقی که مشکلات شخصیتی خودت که همش نشات گرفته ازخود کم بینیت هست رو حل کردی میتونی همه مشکلاتتو حل کنی . تو تالار خیلی مطالب و پستهای مفیدی هست بالابردن اعتمادبنفس. و . چگونه جراتمند باشیم. این مطالب رو سرچ کن بخون خیلی بدردت میخوره
زندگی زیباست ای زیبا پسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)