می گی که مبلغ پول زیاد نیست
حالا خیلی راحت برو پیشش و هر چی تعرف کرد بر ندار بگو نمی تونم بخورم ناراحتم و... بهش بگو به پول نیاز دارم اون مبلغی را که قبل از عید دادم بهم بده -خودم الان خیلی نیاز دارم -واقا گیر افتادم- پول زیادی که برای تو نیست -یه کم زودتر بده - همین امروز بده - اگه گفت هفته اینده بگو نه خیلی دیره زودتر جورش کن _اخرش برا هر روزی که گفت یه چک ازش بگیر در وجهه حامل و بعدش بگو این چک را میدی یه جای دیگه که گیر کردی به هر حال ازش یه چک بگیر و زیاد باهاش گرم نگیر
اگه مبلغ پولت در حد 20-30 هزار تومن هست اصرا کن و بهش بگو یعنی اینقدر پول تو کیفت نداری ؟تو کارت نداری ؟ پس من چی کار کنم ؟ نمیشه از یکی بگیر ی کار من راه بیفته ؟
من جمله بندی بلد نیستم دوستای دیگه میان و راهنمایی های بهتر و بیشتری می کنند ولی این چیزایی که قرمز هست را حتما بهش بگو
خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
علاقه مندی ها (Bookmarks)