دوست جون اگه میدونی مردهای محل کارت با گفتن جدا شدنت بهت گیر میدن پس هیچی نگو
هر دفعه هم که داری پنهان کاری میکنی به خودت بگو من دارم برای حفظ حریم شخصی ام داستان پردازی میکنم
بلکه کمتر عذاب بکشی
اگه بتونی از اون محیط هم بیای بیرون بد نیست
ولی یه مساله ی دیگه هم هست
اگه یه جورایی بفهمن جدا شدی و داری رل بازی میکنی ضایع میشیااااااااااااااااا

در کل من خودم آدم تودار و درون گرایی هستم
اگه یه روز چنین اتفاقی تو زندگی ام بیفته نمیگم جدا شدم
چون کار از کار گذشته و دونستن اغیار نمیتونه درد از دلم برداره
تازه مشکلاتمم بیشتر میکنه