ممنون از تک تک دوستان بابت نظرات و پیشنهاداتشون. منم میدونم همه زندگی تو ازدواج خلاصه نشده . هیچ وقت یه دختر خانم 20 ساله ازدواج رو دغدغه ذهنش نمی کنه چون هنوز فرصت داره ولی وقتی آدما به سنی رسیدن که که مرز قرمز رو دارن رد می کنن خود به خود بخواهیم یا نخواهیم اون میشه دغدغه زندگیمون. منم میدونم باید از لحظات زندگیم لذت ببرم. یکی از دوستان یه مثال در مورد یه خانم 54 ساله زدن من با ایشون متفاوتم ایشون از نظر مالی شاید مشکلی نداشته باشن و کافی تصمیم بگیرن و راحت برن مسافرت ولی من شاغل هستم ولی نه اونقدرها که بتونم راحت برا بعضی چیزا هزینه کنم. گفتن مسافرت که حتما نباید برید خارج من به اون دوست عزیز باید بگم تو کشور خودمون هم هر جا تصمیم بگیرم برم باز کلی هزینه می خواد. پس بعضی وقتا مشکل آدما تنها تو ازدواج خلاصه نمیشه.
من دوستای زیادی داشتم که همشون الان متاهل اند و یه جورایی دور من رو خط کشیدن و رفت و آمداشون بین دوستای متاهله . حتی کسی رو هم ندارم درد و دل کنم مسلمه که آدم احساس تنهایی میکنه. ولی کاریش نمیشه کرد و منتظر لطف خدام که یه روز شامل حالم بشه . خدا هیچ کسی و ناامید نکنه و به خواسته هاشون برسونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)