به هر حال شما با یکسری از آسیبهای طلاق مواجه شدین.
به قول خودتون ممکنه بعضیا رفتارشون عوض بشه که البته بعید میدونم. واسه چی باید عوض بشه؟
زندگی متاهلی شما به کسی ربطی نداره. اگه اون آدم که رفتارش قراره عوض بشه آدم مهمی نباشه، یعنی تو شاغل بودن یا نبودن شما تأثیر نداشته باشه ، اصلاً مهم نیست.
در عوضش دیگه اذیت نمیشید. کسی از شما در مورد شوهرتون و زندگی متاهلیتون سوال نمیپرسه و شما راحت تر همسر سابقتون رو فراموش میکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)