1- یه مقدار نسبت به مسائل مالی بی خیال شو. بسپار به همسرت. چرا بیش از حد مسئولیت نگران این امور هستی؟
چون یه بار برای پوی پیش خونه بهش گفتم که 3ماه دیگه باید پول بدیم صاحبخونه کلی باهام دعوا کرد که تو ته دل ادمو خالی میکنی و همش ناامید میکنی منو و بعدش هم تا 3 روز بامن حرف نزد تا من رفتم منت کشی.
اصلا مطرح نکن که بعد به شما بگه ته دلم را خالی کردی و قهر کنه و ...
خودش می دونه و صاحبخونه.
2- ازش بخواه. همونطور که خانواده اش ازش خواستن و عادتش دادن.
متاسفانه شما خیلی بد شروع کردید و نباید به این روش بد عادتش بدین. نباید مسئولیتهای مالیش را به عهده می گرفتین.
از این به بعد احتیاجاتت را مرتب بگو. ازش سفر و لباس و تفریح بخواه.
در این مورد تاپیکهایی توی تالار هست، پیدا کن و بخون.
توی این لینک بگرد ببین مطالب مربوط به موضوعت چی پیدا می کنی.
3- این پست مدیر را بخون.
4- شما تحصیلات خوبی داری و انشاله کار مناسبی هم پیدا می کنی. پس جای نگرانی برای آینده نیست.
فقط باید سعی کنی دست از حمایت همسرت برداری و عادتش بدی که موظفه نیازهای شما را تامین کنه. حرفهای آسمان آبی عزیز درسته، اما موضوع فقط مشکل مالی نیست که با کار کردن حل بشه. شما هم مثل هر زن دیگه ای دوست داری که همسرت تامینت کنه و تکیه گاهت باشه. شاید خودت بتونی بهترین لباس را برای خودت بخری، اما تهیه اون از طرف همسرت، نیاز روحی شماست. این نیازت را مطرح کن و براش پاسخ مناسب بگیر که آزرده نشی.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)