عجله نکن . منم تقریبا مثل تو بودم . اگه به خاطر شرایط ازدواج کنی بعدش مثل من کلی زور میزنی تا بتونی واقعا عاشقش بشی.
من الان عاشق شوهرمم ولی این حسو تونستم در خودم به وجود بیارم. فکر کن ببین تو هم میتونی حس عاشقی به اون رو بعد از ازدواج در خودت به وجود بیاری؟
چون در اوایل ازدواج وقتی که هیچ مشکلی هم وجود نداشته باشه نیاز به عشق شدیدا احساس میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)