سلام دوست عزیز .. با نقش بازی کردنت سرکار هم در فراموش کردن همسر قبلیت به مشکل میخوری و هم محیط کار واست زجرآور میشه.. تازه شاید فرصت های ازدواجی که در آینده برات بتونه پیش بیاد با توجه به اینکه همکارات فکر میکنن شما متاهلی از دست بدی .. به نظر من بهترین کار اینه که خیلی راحت بگی من مدتیه از شوهرم جدا شدم چون تفاهم نداشتیم.. خودتو راحت کن خانم شیدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)