وقتی این همه از پنهانکاری آزار میبینید چرا این مساله رو سرکار عنوان نمیکنید؟البته که این یه مساله شخصیه ولی شما میدونین توی جامعه ما به هر حال این کنجکاویها وجود داره.من اگر جای شما بودم این مساله رو میگفتم و خودمو راحت می کردم.ولی با رفتارم به بقیه میفهموندم که مایل نیستم در این مورد بیشتر صحبت کنم.اینکه همکارا شما رو به عنوان یه فرد متاهل بشناسن و در این مورد با شما صحبت کنن فقط درد شما رو بیشتر میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)