مطمئنی این تفاوتی که حس می کنی به خاطر شرایط سنی نیست و بخاطر شهر و مردمانش هست؟
همه ما خاطرات خوبی از دوستیهای کودکی و نوجوانیمون داریم. دنیای شاد و بی دغدغه ی دبستان و دبیرستان.
شما بعدش مهاجرت کردید و فکر می کنید این فاصله بین دوستان و کم شدن یا عمیق نبودن رابطه هاتون مربوط به شهره. شاید مربوط به سن و زمان باشه. شاید.
توی شهری زندگی می کنی که آدمهاش با شما مشترکات زیادی دارند. تاریخ و فرهنگ کشوری که توش هستی، زبان ملی، خاطره ها و اتفاقهای خوب و بد ملی و ... یه عالمه مشترکات که می تونه کمک کنه به درک و نزدیک شدن به همدیگه.
چرا اینقدر سخت می گیری؟ تا خودت نخوای و قبول نکنی، وضعیتت همینه. فقط کافیه بخوای.
اگر دوست داشتی یه کم واضح تر از مشکلت بگو.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)