راستش من هر وقت اومدم اینجا ببینم چه خبره هیچوقت متوجه نشدم چه خبره
فقط اومدم جواب آقای خاله قزیو بدم که نوشتن خانوما فقط به دردمیخورن!!!!!!!!!!!!!!!!
البته میخوام فقط از حق خودم دفاع کنم بنده دست فرمونم حرف نداره خوراکمم لایی کشیدنهلطفا همرو به یه چشم نبینین ..
هر چند خودمم همیشه میگم این زنا هیچوقت راننده نمیشندر 99% مواقع هم از روی رانندگی میتونم تشخیص بدم راننده خانومه
خانوما به من رحم کنینحقیقت تلخه
البته جا داره بکم خانوما حداقل به دردمیخوردن اقایون که کلا به درد ن....
![]()






میخورن!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا همرو به یه چشم نبینین ..
در 99% مواقع هم از روی رانندگی میتونم تشخیص بدم راننده خانومه
حقیقت تلخه

...... اینجاست که باید آقایان منت پذیر باشند و راننده اختصاصی خانمهایشان باشند ....... چه معنی داره که وقتی آقاین هستند و باید اینکاره باشند خانمها به خود زحمت دهند ؟
بگذریم از اینکه اگر خانمی بخواهد ، اراده کند و دلش میل کند و آقایش اعتماد به نفسش را نکشته باشد ..... در هر عرصه ای وارد شود می تواند شگفتی بیافریند ........
حدااقل می بینید که اگر بخواهند و گوششان بدهکار نباشد زندگی را برایتان جهنم می کنند ..... حضرات قدرت خانمها را دست کم نگیرید و با بهره وری هرچه تمام تر از آن بهره بگیرید و برای خود زندگی شادی رقم بزنید .



علاقه مندی ها (Bookmarks)