سلام
دوست عزیز اشنایی با اون خانوم رو دلیل افسرده نبودنت میدونی و اون خانوم داروی ضد افسردگی شما باشن در حالیکه این تصورت اشتباهه و یکی از باورهای غلط در مورد ازدواج اینه که فکر کنی با ازدواج با کسی از افسردگی و اختلال های روانی دور بشی.در صورتیکه شرایط باید در حالت کلی طوری باشه که شما بتونی ازدواج کنی و برای ازدواج کردن دلایل زیادی داشته باشی و زندگی همین چند روز خوبی که با این خانوم داشتی نخواهد بود و مسائل و مشکلات وارد زندگی میشن و باید خلا زندگی و افسردگیتو خودت حل کنی.تنها خودت باید از پس مشکلت بربیای. منم هم سن توام و کاملا درکت میکنم و تو شرایط تو بودم اما ممکنه الان اینطور باشی و زندگیو فقط تو ازدواج با این خانوم ببینی.ممکنه اگه حتی با ایشون ازدواج نکنی و زمان بگذره زندگیت به اوضاع خوبی برگرده. صبر و تلاش برای داشتن حال خوب حالی که از درونت نشات بگیره خیلی خوبه.
در هر صورت برات ارزوی موفقیت و پیروزی دارم دوست عزیزم







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)