به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 84 از 125 نخستنخست ... 34445464747576777879808182838485868788899091929394104114124 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 831 تا 840 , از مجموع 1246
  1. #831
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    راستش من هر وقت اومدم اینجا ببینم چه خبره هیچوقت متوجه نشدم چه خبره

    فقط اومدم جواب آقای خاله قزیو بدم که نوشتن خانوما فقط به درد میخورن!!!!!!!!!!!!!!!!

    البته میخوام فقط از حق خودم دفاع کنم بنده دست فرمونم حرف نداره خوراکمم لایی کشیدنه لطفا همرو به یه چشم نبینین ..
    هر چند خودمم همیشه میگم این زنا هیچوقت راننده نمیشن در 99% مواقع هم از روی رانندگی میتونم تشخیص بدم راننده خانومه
    خانوما به من رحم کنین حقیقت تلخه

    البته جا داره بکم خانوما حداقل به دردمیخوردن اقایون که کلا به درد ن....
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..

    ویرایش توسط anisa : دوشنبه 07 مهر 93 در ساعت 13:39

  2. 6 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), terme00 (دوشنبه 07 مهر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 07 مهر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 07 مهر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93)

  3. #832
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستش من هر وقت اومدم اینجا ببینم چه خبره هیچوقت متوجه نشدم چه خبره

    فقط اومدم جواب آقای خاله قزیو بدم که نوشتن خانوما فقط به درد میخورن!!!!!!!!!!!!!!!!

    البته میخوام فقط از حق خودم دفاع کنم بنده دست فرمونم حرف نداره خوراکمم لایی کشیدنه لطفا همرو به یه چشم نبینین ..
    هر چند خودمم همیشه میگم این زنا هیچوقت راننده نمیشن در 99% مواقع هم از روی رانندگی میتونم تشخیص بدم راننده خانومه
    بیا اینم اعتراف صریح یه خانوم نرین چو بندازین که زیر شکنجه بود اعتراف کرده ها در کمال صحت و سلامت عقل ایشون خودشان اعتراف کردن فقط بدرد آشپزی میخورن و نهایت 4تا ظرف شستن بجای رانندگی هم بهتره برن گواهینامه غاز چرانی بگیرن دیگه به پارک دوبلم نیاز نداره

    - - - Updated - - -

    البته اینم هستا میترسم غازهای بیچاره رو به کشتن بدن

    - - - Updated - - -

    نه عزیزم چرا اشتباه اتفاقا خوبه که بچه رو تشویق کردی ...
    البته بچه ها دو دسته ان
    1.با محبت و کادو و این طور چیزا درست میشن
    2.دسته دوم با داد و بیداد و کتک درست میشن

    من خودم جز دسته دومم ...
    بیا اینم یه اعتراف دیگه از بانو maedeh120 باز میگن چرا خانومها حقوقشان با آقایون مساوی نیست
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    maedeh120 (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93)

  5. #833
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط anisa نمایش پست ها

    البته جا داره بکم خانوما حداقل به دردمیخوردن اقایون که کلا به درد ن....

    شما اصل کاری این جملرو ول کردی بقیرو چسبیدی ... به کلمه ی حداقلتوجه شود .
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  6. 3 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    maedeh120 (دوشنبه 07 مهر 93), رزا (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93)

  7. #834
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    هر وقت آقایون فرق رنگ های زرشکی ، جگری ، دونه اناری ، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز اونوقت بیان پارک دوبل خانوما و رانندگیشون رو مسخره کنن !

    خطاب به خاله قزی جون ....
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  8. 5 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    anisa (دوشنبه 07 مهر 93), deljoo_deltang (سه شنبه 08 مهر 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), maedeh120 (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93)

  9. #835
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    ا ا ا خاله قزی چه سریع رو هوا زدااااااا میبینی؟؟؟؟؟
    خوبه حالا خدا غذا رو برای انسان قرار داد تا زنا بتونن یه طوری دهن مردا رو ببندن ....
    اصلا دوست داریم بد پارک کنیم بد رانندگی کنیم مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  10. 5 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    anisa (دوشنبه 07 مهر 93), deljoo_deltang (سه شنبه 08 مهر 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), رزا (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93)

  11. #836
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نه اینکه حضرات آقایان خیلی تحمل گرسنگی را دارند که خانمها آشپزی نکنند مگر کم هنریه این آشپزی ، یه جوری میگند بهتره برند ..... که انگار می تونند بدون همین آشپزی خانمها دوام بیاورند !!!!!!!!!! .

    مثل اینکه وظیفه جماعت نسوان پخت و پز و شست و شو و روفت و روب نیست ولی دل پر مهر را ببین که تحمل درد و رنج مردان گرسنه خود را ندارند و و .....

    آنوقت با همه کار بیرون و منزل مگر حواسی برای رانندگی هم برایشان می ماند .... دارند رانندگی می کنند هزار و یک امورات منزل و آقا و بچه ها را هم باید از نظر بگذارنند و به خود یادآوری کنند که به موقع رسیدگی کنند تازه اگر برای خرید و همین امورات مربوط به تدبیر منزل مجبور نشده باشند که خود جور آقا را کشیده و بیرون بروند و رسیدگی کنند و جهت صرفه جویی در وقت و رسیدگی بهتر مجبور یاشند ماشین ببرند و رانندگی کنند ...... اینجاست که باید آقایان منت پذیر باشند و راننده اختصاصی خانمهایشان باشند ....... چه معنی داره که وقتی آقاین هستند و باید اینکاره باشند خانمها به خود زحمت دهند ؟ بگذریم از اینکه اگر خانمی بخواهد ، اراده کند و دلش میل کند و آقایش اعتماد به نفسش را نکشته باشد ..... در هر عرصه ای وارد شود می تواند شگفتی بیافریند ........ حدااقل می بینید که اگر بخواهند و گوششان بدهکار نباشد زندگی را برایتان جهنم می کنند ..... حضرات قدرت خانمها را دست کم نگیرید و با بهره وری هرچه تمام تر از آن بهره بگیرید و برای خود زندگی شادی رقم بزنید .

    پشت سر هر مرد موفق و ناموفقی یک خانم چهار چشمی ایستاده





  12. 14 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 09 مهر 93), anisa (چهارشنبه 09 مهر 93), deljoo_deltang (سه شنبه 08 مهر 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), m.reza91 (دوشنبه 07 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 08 مهر 93), paiize (دوشنبه 07 مهر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 09 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 11 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 07 مهر 93), بی نهایت (دوشنبه 07 مهر 93), رزا (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93), شهراز (چهارشنبه 09 مهر 93)

  13. #837
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    اینم از شیرین کاریای خالقزی ، میاد یه بحثی راه میندازه و نمیتونه جواب بده بعدم میذاره میره .
    اوضاع یکم خرابه ؛حالا بماند که تعداد دوستان به صورت لحظه ای در حال افزایشه ولی دیگه سرپرست سایت و اینا شوخی بردار نیست !!! حق با ایشونه! کاملا درسته!
    حالا یه اشتباهی شد !!! به بزرگواریه خوداتون ببخشید دیگه!!!!!واقعا این مردا چه سودی دارن اصلا!!!!؟واقعا بخوایم انصافو رعایت کنیم ،هیچی!؛درسته حقیقت تلخه ولی من همیشه واقع بینم!!حتی اگه به ضرر خودم باشه میگم!!!(خالقزی! خالقزی ای خدا !)
    خالقزی خجالت بکش ! این چه حرفی بود دیگه! معلومه که ما به هیچ دردی نمیخوریم!!! چرا مغالطه میکنی!!!؟عه!!
    بهتره برم یه مدت متواری بشم!!! تا آبا از آسیاب بیافته !!هوا خیلی رعد و برقیه!؛خدافظ ... خدافظ...

    آخرش دشمن به شاد شدیم!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : دوشنبه 07 مهر 93 در ساعت 18:45

  14. 8 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 09 مهر 93), deljoo_deltang (سه شنبه 08 مهر 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (سه شنبه 08 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 11 مهر 93), آویژه (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 07 مهر 93), شهراز (چهارشنبه 09 مهر 93)

  15. #838
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا من یکی بشخصه با بانو فرشته مهربان صددرصد موافقم هرچی ایشون بگویند درسته

    فکر نکنید ترسیدمااا نه فقط بحث احترامه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 09 مهر 93), deljoo_deltang (سه شنبه 08 مهر 93), paiize (سه شنبه 08 مهر 93), شهراز (چهارشنبه 09 مهر 93)

  17. #839
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    خاله قزی بجز تایید و تشکر دیگه کاری از دستش برنمیاد طفلی
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  18. 4 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (سه شنبه 08 مهر 93), khaleghezey (چهارشنبه 09 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 11 مهر 93), شهراز (چهارشنبه 09 مهر 93)

  19. #840
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    به افتخارفرشته مهربون عزیز

    خوشم اومد...آقایون نفسشون برید
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 09 مهر 93), khaleghezey (چهارشنبه 09 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 08 مهر 93), terme00 (سه شنبه 08 مهر 93), شهراز (چهارشنبه 09 مهر 93)


 
صفحه 84 از 125 نخستنخست ... 34445464747576777879808182838485868788899091929394104114124 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.