سلام دوست گرامی

تا به اینجا چند سوال مطرح هست:
1-شما چندسالتونه؟
2-دقیقا این گفته ی شما به چه معنی ست؟
"تا دیروز از همه بهتر باشین و کسی در حد شما نباشه اما یهو امروز همه چیز برعکس بشه همون کسایی که هیچی نبودن هر روز پیشرفت کنن و شما هر روز پسرفت کنین و این ناخواسته باشه و اگر هم بخواین به اصلی خودتون برگردین اتفاق هایی میفته که جلو شمارو میگیره"
؟؟ آخه ما در دنیای ماوراء طبیعی که زندگی نمی کنیم! مطمئن باشید به همان میزان که تلاش کنید و در راه مناسبی قدم بردارید، قطعا موفقیتتون رو نظاره گر خواهید بود...اگه هر روز به جای طی کردن پله های ترقی، به عقب نزول می کنید و از زندگی خود راضی نیستید، این نتیجه ی کار و تلاش و اعمال و از همه مهمتر تفکرات شماست...

3-آیا خودتون رو مدام با بقیه افراد مقایسه می کنید؟
به نظر میاد شاید شما از خودتون بیش از حد توانتون انتظار دارید و یا هدف های خیلی دست نیافتنی و دور از انتظار دارید یا شایدم اصلا هدفی ندارید که انگیزه و محرک شما به سوی جلو و پیشرفت باشه! و درنظر داشته باشید که هیچ وقت خودتون و توانایی هاتون رو با هیچ کس قیاس نکنید..این بدترین ضربه به خودتون هست. زندگی شما، راه شما، موقعیت شما، شرایط شما با هیچکس یکسان نیست. پس مقایسه، بدترین عمل ممکن هست!

و یک نکته رو بگم و اونم اینه که اگه شما هدف های کاملا واضح، مشخص و منطقی داشته باشید، به طوری که کاملا بتونید اونو در ذهنتون ببینید و مجسم کنید، قطعا" و قطعا" اون انگیزه ی لازم رو برای شما به وجود می یاره که نیرو محرکه ی بسیار قوی برای رسیدن بهش رو درون شما ایجاد می کنه ..

و اینکه سعی کنید از صمیم قلب با خدا ارتباط برقرار کنید تا دلتون از عظیم ترین پشتوانه ی عالم قرص و محکم بشه تا در راه رسیدن به هدف هاتون با اطمینان خاطر بیشتر، قدم بردارید..
*مثبت اندیشی رو هم فراموش نکنید*