تنهای خسته عزیز منم درکت میکنم ولی خیلی زود داری ناامید میشی
من چند سال از تو بزرگترم مشکل تو رودارم.
البته حق داری نگران باشی تو مقصر نیستی!
مقصر دیدگاه غلط جامعه نسبت به دختران مجرد سن بالاست وقتی جامعه ما ارزش زن رو به سن شناسنامه ای اون میدونن باید هم
دختری که سنش از 30 گذشت نگران اینده اش هم باشه!
چون مردان همسن ما هیچ وقت نمیان با ما ازدواج کنن میرن با دخترای زیر 30 سال چون مردن
واین حق رو به خودشون میدن چون تو کشور ما زن رو فقط از روی سن قدرت باروری و لذتهای دیگه ارزش گذاری میکنن!
ولی با نشستن و غصه خوردن هیچی عایدت نمیشه فقط خودتو فرسوده میکنی
بزن از در بیخیالی البته اگه مردمان فضول بزارن دخترای مجرد راحت زندگیشون بکنن هی سرکوفت وطعنه انگ ترشیدگی بهشون نزنن یا عیب ایراد روشون نزارن......






ولی بصورت کلی بخوایم بگیم بانو آبی بیکران واقع بین هستند و واقعیت جامعه هم همینه البته استثنا هم وجود داره و علیرضا خان هم البته فکر کنم جزو استثنا ها هستند ولی در کل مردها دوست دارن با سن پایینتر ازدواج کنن ولی البته با همسن هم من بشخصه زیاد دیدم توی فامیل حداقل 2تا رو دیدم اینم بگم فقط همین دو نفر هم در سن بالا ازدواج کردن


علاقه مندی ها (Bookmarks)