خانم ابی بیکران ، هم همچنان با افکار قبلی خودتون پیمان سخت وفاداری بستید .
خانم ، تمام مردان همسن شما این طرز فکر را ندارند ، همه اون ها بد نیستند ، همه اون ها فقط معیارشون : سن ، اندام و ... نیست ، لطفا باور کنید.
شما هم تا وقتی این جوری فکر و همچنان به طرز فکر قبلیتون پایبند باشید ، خوب جلوه نمیکنید ، مثبت فکر کنید تا مثبت جلوه کنید. این برای شما فقط یک شعار نیست .








علاقه مندی ها (Bookmarks)