جناب مدیر خودشونم لایک کردن . یعنی موافقن که این قانون حذف شه ؟؟
من موافق نیستم این بند حذف شه . انقدر در مورد خیانت تو این تالار تاپیک زده شده که مراجع می تونن با
مراجعه به اونا راهکار بگیرن .
از طرفی وقتی یک کاربر جدید میاد تو تالار حالا فکر کنین مجردم باشه وقتی می بینه تاپیکا یکی در میون در
مورد مسائل جنسی و خیانت هست خیلی دیدگاه بدی از ازدواج براش بوجود میاد .
به نظر من یه قانون باید بذارن(بند 22.5) که هر کسی که از این به بعد تاپیکی در مورد
خیانت زد سریع توسط یکی از مدیران یا کاربرای با تجربه ارجاع داده بشن به تاپیکایی که در مورد
خیانت تو تالار هست . نه این که بین نظرات مختلف کاربرای دیگه سردرگم بمونه که چی کار کنه !!
یا مثلا" هر کاربری اجازه ی ایجاد پست تو این تاپیکا رو نداشته باشه .







) که هر کسی که از این به بعد تاپیکی در مورد

علاقه مندی ها (Bookmarks)