سلام به همدردی خوش امدید . مسلما با ده دقیقه دیدار نمیشه گفت که علاقه ای بوجود اومده یا نه . ولی اگه شرایط ایشون برای شما مطلوب بوده باشه باید اجازه بدید که به خواستگاری و جلسات بعدی ادامه بدهند و در طی مراحل بعدی شما با ایشون بیشتر اشنا میشوید و متوجه میشوید که علاقه دارید با ایشون ازدواج کنید یا نه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)