سلام دوست عزیز
مطمئنی این آدم مذهبیه؟بهتره نقطه ی اشتراکتون رو عوض کنی نظرت کاملا اشتباست،آدم مذهبی و با خدا یه نشونه ی مهم از خدا توی وجودش هستش اونم بزرگی و آرامش و صبره،ایشون فحش میده و پرخاش میکنه دست بزن هم داره ....
مواظب خودت باش که آسیب جدی نیبینی توی این کتک زدنهاش،بلایی سرت بیاد به هیچ جای دنیا بر نمیخوره پس حواست به خودت باشه،مهم تر از همه ی اینا هم عاشق بحث کردن و کش دادن یه بحث نباش اگه جلوی خودت رو بگیری و آروم باشی زمانی عصبانی هستی هیچ وقت به اینجاها کشیده نمیشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)