منم وقتی وارد بحث میشم صدام بلند میشه با اینکه دخترمبعد خوانواده فک میکنن میخوام دعوا کنم در صورتی که اصلا دعوا ندارم .
این موضوع یکم زمینه ارثی داره فک کنم، مثلا عمه ها و عموهام وقتی یک جا بیافتان دیگه کسی صدای کسیو نمیشنوه
با حرف صابرم موافقم شمالیا صداشون اکثرا بلنده چون منم شمالیمولی نشنیده بودم که به برنج مربوطه
![]()
به هر حال درمان قطعی ندارهولی شاید بتونی یکم خودتو کنترل کنی از جوونی عادت کنی اروم تر حرف بزنی







بعد خوانواده فک میکنن میخوام دعوا کنم در صورتی که اصلا دعوا ندارم .
ولی نشنیده بودم که به برنج مربوطه

علاقه مندی ها (Bookmarks)