سلام عزیزم...خیلی واست ناراحت شدم.. همون کاریو بکن که بهت ارامش میده...اما به نظر من خودتو جمع و جور کن سعی کن تو اس ام اس ندی...میگی دوست داره اگر واقا اینطور باشه واسه دوباره بدست اوردنت تلاش میکنه...البته توضیح زیادی ندادی نظر من اینه خودتو سرگرم کنی و سعی کنی محکم باشی...ایشالا درست میشه
![]()







...میگی دوست داره اگر واقا اینطور باشه واسه دوباره بدست اوردنت تلاش میکنه...البته توضیح زیادی ندادی نظر من اینه خودتو سرگرم کنی و سعی کنی محکم باشی...ایشالا درست میشه

علاقه مندی ها (Bookmarks)