با سلام/ سخت نگیر برادر........ خوب زودتر می گفت بهتر بود... اما اخلاق خوب شما مانع شده بود. بنده خدا داشته با خودش کلنجار میرفته که بتونه به شما علاقمند بشه ... اما نتونسته.... حالا هم "الخیر فی ما وقع" ......... موفق باشی
تشکرشده 80 در 36 پست
با سلام/ سخت نگیر برادر........ خوب زودتر می گفت بهتر بود... اما اخلاق خوب شما مانع شده بود. بنده خدا داشته با خودش کلنجار میرفته که بتونه به شما علاقمند بشه ... اما نتونسته.... حالا هم "الخیر فی ما وقع" ......... موفق باشی
خداوندا! دستم را گرفته اي ... مگذار دستت را رها كنم ...
hira (چهارشنبه 12 آذر 93), ida bahrami (پنجشنبه 03 مهر 93), paniz93 (پنجشنبه 03 مهر 93), Shayan68 (پنجشنبه 03 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 03 مهر 93), رزا (پنجشنبه 03 مهر 93), زندگی تازه (پنجشنبه 03 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)