سلام گل بن عزیزم خیلی ممنون از اینکه نظرتو گفتی راستش اوایل هر کدوم از دوستانم ماجرا رو میشنیدند همینو بهم میگفتن ولی من نمیخواستم باور کنم ولی الان کاملا مطمینم که شما درست میگید خودم هم اینو از طرز حرف زدنش فهمیدم ولی انتظار داشتم برام ارزشایل بشه ورک وراست بهم بگه الان هم فقط فکر درس خوندنم هستم البته من زیاد وابسته نبودم الان اصلا مشکلی ندارم ولی خوب دوستش دارم ولی انگار قسمت ما نیست بازم ممنونم دوست خوبم موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)