به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 مهر 93 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    14

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    به نظر من هم این اختلاف اصلا مناسب نیست! شما از دودهه کاملا متفاوت هستین بهتره عجله نکنید تو سن شما اتفاقا نباید اختلاف سنی زیادی باشه
    خانم واحد علت اینکه در قدیم با این همه اختلاف سنی طلاق خیلی کم بود به خاطر طرز فکر و سطح توقعاتخیلی پایین نسلهای گذشته از زندگی بود نه به خاطر اختلاف سنی زیاد
    البته ممکنه خیلی از همون زنگیها هم پر از مشکل بوده باشه
    فقط چون طلاق به هیچ عنوان وجهه خوبی نداشت زن و شوهر مجبور بودن با وجود اختلاف زیاد فقط بسوزن و بسازن و تحمل کنن ولی اسم طلاق نیارن!

    .....نمیدونم این پسرای دهه 60 این همه دختر دهه 60 مجرد هست چرا همش میرن سراغ دخترای دهه 70 با این همه اختلاف سنی!
    میدونید من یکی از کاربران قدیمی تالار هستم
    و تازه با نام دیگه ای عضو شدم
    من به یه نتیجه رسیدم
    ما تخمل خانم ها رو به حساب زندگی موفق میگذاریم
    سال ها قبل وقتی تلویزیون نگاه میکردم یک بار یه روحانی توی یه برنامه ی مشاوره ی طلاق در مورد معنای عسر و حرج توضیح میداد
    و میگفت مثلا یه خانمی اهل شمال تهران شوهرش توی یه مجلس بهش گفته قورباغه اومده پاش رو تو یه کفش کرده که فقط طلاق
    و اون ور یه خانمی اهل فلان روستای دورافتاده کشور اومده میگه طلاق نمیهوام ولی اقلا هر شب کتکم نزنه!!!!!!!
    نمیدونم تو همین تالار با چند تا خانم مواجهیم که فقط به خاطر حرف مردم و نگاه بد جامعه به زن مطلقه داره به زندگی ادامه میده؟؟؟؟؟
    منی که از بیرون به این زندگی ها نگاه میکنم چطوز تشخیص بدم که ناموفق اند؟؟؟؟؟؟
    abi.bikaran پست تو رو نقل قول کردم چون ارزش داشت چندین بار خونده شه

  2. 2 کاربر از پست مفید زندگی تازه تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (یکشنبه 19 مهر 94), mahmata (چهارشنبه 02 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وابستگی پسری به پسر دیگه
    توسط mohamad79 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 فروردین 94, 17:47
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اسفند 91, 14:10
  4. آیا درسته اگه مادر و خانواده پسر نه گفتن ، پسر قید عشقش رو بزنه؟
    توسط fa_karoon در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 91, 17:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.