به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 57
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    راضى شد بياد بريم مشاوره

    - - - Updated - - -

    دوستان ممنون از همه كه تو اين شب سخت تنهام نداشتين.
    برا اولين بار رفتارم قاطع بود تاحدودى.اونم چون عصبانى بودم شايد.
    قبول كرد كارش بد بود و ازم معذرت خواهى كرد.
    اما راجع به دوستاش و ... بقيه چيزا به تفاهم نرسيديم بازم
    اخراش باز ادا در اورد و گفت همينه و تو اويزونيو تو ديوونه اى و پاشو برو خونتون اصن،..
    بر خلاف انتظارش پا شدم رفتم!!!!!! به جاى گريه و التماس گفتم،تو هر حور صلاح ميدونى باش
    فعلا،هركار راحتى بكن،اين شرط منه ميخواى منو يا نه.
    گفت نميام.
    ميخواى برى برو خونتون ديونه م كردى.
    منم رفتم.
    دم در نرسيده بودم كه ز زد گفت نرو،برگرد منم ميام مشاوره.

    نميدونم اين خوبه يا بد

    Sanjab جان پستتو هزار بار خوندم.عجيب زدى ب هدف!
    فرشته ارديبهشت ممنونم كه سر ردى،ميخوام به حرفات فك كنم و جواب سوالاتو واسه خودم مشخص كنم.
    بچه ها ولم نكنين،من دست تنهام.خيلى خيلى

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت

  2. 4 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 02 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), terme00 (شنبه 05 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 03 مهر 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    اروم که شدم رفتم بهش گفتم.گفتم دوستت دختر میاره؟
    گفت اره.
    هییییییییچچچچچچچچچچی نگفتم.فقط سرمو تکون دادم و اومدم خونه.اونم دیگه نه ز زد نه چیزی
    نمیدونم دیگه چیکار کنم.
    میخوام یه برخورد جدی کنم.تصمیمیم درسته؟؟

    نمیدونم چرا توی ایران زن و شوهر بجای اینکه راجع به این مسائل صحبت کنن فقط بلدن به هم بپرن و قهر و دعوا راه بندازن و لجبازی و ....


    جای گفتگو و منطق تو زندگی همه ما ایرانی ها خالیه

    شما دوتا بجای قهر و دعوا و از این قبیل کارها که بچه ها بیشتر انجام میدن بهتره چند دقیقه با هم راجع به تمام این مسائل صحبت کنید ، دیگه سنی از شما گذشته و هر دو بالغ هستید با قهر و دعوا چیزی درست نمیشه

    شما دارید در خصوص شوهرتون صحبت میکنید و زندگیتون بازی نیست

    اینکارای همسرتون اصلا صحیح نیست (شراب و رفیق بازی و خونه مجردی و ...)
    اما دوست عزیز شما با پسری ازدواج کردی که میدونستی شراب میخوره و قلیون میکشه و رفیق بازه
    چرا فکر کردی بعدا میتونی تغییرش بدی ؟ و چرا فکر میکنی میشه تغییرش داد ؟
    تغییر دادن همسر ممکنه اما کار خیلی سخت و انرژی بریه و کسی که میخواد همسرشو تغییر بده میدونه که راه سختی در پیش داره و زمان خیلی زیادی لازمه

    شما میتونید همونطوری که هست بپذیریدش یا زیر نظر مشاور تصمیم صحیح برای ادامه زندگیت بگیری

  4. 6 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 02 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), Somebody20 (چهارشنبه 02 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 02 مهر 93), هم آوا (چهارشنبه 02 مهر 93), رزا (چهارشنبه 02 مهر 93)

  5. #13
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانم سام بادی. میدونم توی شک وشوک هستی دو احساس آزاردهنده. اول آرامش خودت روحفظ کن تاراحت ترتصمیم بگیری. به نظر بخشی ازمشکل ورنج ریشه در تعارضی درون خودت داره،مطمئنا شما قبلا سلسله نشانه ها واعمالی روازشوهرت تا این مرحله دیدی وحساسیت خاصی تاحالا نداشتی والان زنجیره اون اتفاقات وحرکات وارد سطح عمیق تروجدی ترش شده که شمارو وادار به اعلام یک موضع واحد میکنه. پس اول بایدتکلیفت رو باخودت مشخص کنی میخوای باکدوم سیستم ومسلک زندگی کنی؟ببین وقتی مثلاکسی سیگارمیکشه فقط چند نخ سیگار نیست درکنارش بوی بد سیگارهم هست احتمالا باپای بدبو واردخونه شدن هم هست وسط بعضی جمع ها خسته شدن وبیرون رفتن وبی تابی واسه یه نخ سیگارهست این آسونترین تبعات ومتعلقات چند نخ سیگار در روزهست حالاتبعات یک بسته سیگار در روزبماند. کسی که مشروب میخوره یعنی بخشی ازتفکراتش شخصی وغیرمتعارف هست تابوهاروشکسته دوستان خاصی خواهد داشت واحتمالا بخشی از رفتارهاش خودسرخواهدبود+رفیق بازی هاش و+چیزای که الان دیدی. خوب الان نوع واکنش بستگی به شخصیت ،اهداف ،ارزشهاومرام نامه خودت داره واینکه تصویرت از زندگی چطوره؟ اگه تمایل نداری شوهرت رفیق بازی داشته باشه تمایل نداری اونچه که دیروز دیدی باشه،ناچاری اول از ریشه تعارض درون خودت روحل کنی وخودت به یک دیدگاه کامل و واحد دراین مورد برسی . حالابحث اینکه اونم بخاداین رفتارهاروکناربذاره وصادقانه باتواحساسش رودرمیان بذاره وازت کمک و همیاری بخادیه مسأله دیگه ست.

    - - - Updated - - -

    خب باتوجه به مواردبالا دو واکنش به نظرمن میرسه۱_تکلیف خودت روکلابا شراب ورفیق بازی معلوم کنی وبگی که مخالف صددرصد این شیوه هستی اما حاضری قدم به قدم باشوهرت همراهی کنی تا به جایگزینی مناسبتربرسه که این کار نیازبه صبرو حوصله وزمان داره وهمکاری هردو تاتون و همون مشاوره رفتن ها۲_یه درجه تخفیف بدی به شوهرت و همون کارهای سابق رو با سطح کمترانجام بدهد وتو هم حساسیت خاصی نشون ندی .انتخاب هرشیوه ای بستگی به شخصیت وخودشناسی تو داره

    - - - Updated - - -

    خب باتوجه به مواردبالا دو واکنش به نظرمن میرسه۱_تکلیف خودت روکلابا شراب ورفیق بازی معلوم کنی وبگی که مخالف صددرصد این شیوه هستی اما حاضری قدم به قدم باشوهرت همراهی کنی تا به جایگزینی مناسبتربرسه که این کار نیازبه صبرو حوصله وزمان داره وهمکاری هردو تاتون و همون مشاوره رفتن ها۲_یه درجه تخفیف بدی به شوهرت و همون کارهای سابق رو با سطح کمترانجام بدهد وتو هم حساسیت خاصی نشون ندی .انتخاب هرشیوه ای بستگی به شخصیت وخودشناسی تو داره
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  6. 6 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    del (شنبه 05 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), Somebody20 (چهارشنبه 02 مهر 93), terme00 (شنبه 05 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 03 مهر 93), هم آوا (چهارشنبه 02 مهر 93)

  7. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    سلام خانم سام بادی. میدونم توی شک وشوک هستی دو احساس آزاردهنده. اول آرامش خودت روحفظ کن تاراحت ترتصمیم بگیری. به نظر بخشی ازمشکل ورنج ریشه در تعارضی درون خودت داره،مطمئنا شما قبلا سلسله نشانه ها واعمالی روازشوهرت تا این مرحله دیدی وحساسیت خاصی تاحالا نداشتی والان زنجیره اون اتفاقات وحرکات وارد سطح عمیق تروجدی ترش شده که شمارو وادار به اعلام یک موضع واحد میکنه. پس اول بایدتکلیفت رو باخودت مشخص کنی میخوای باکدوم سیستم ومسلک زندگی کنی؟ببین وقتی مثلاکسی سیگارمیکشه فقط چند نخ سیگار نیست درکنارش بوی بد سیگارهم هست احتمالا باپای بدبو واردخونه شدن هم هست وسط بعضی جمع ها خسته شدن وبیرون رفتن وبی تابی واسه یه نخ سیگارهست این آسونترین تبعات ومتعلقات چند نخ سیگار در روزهست حالاتبعات یک بسته سیگار در روزبماند. کسی که مشروب میخوره یعنی بخشی ازتفکراتش شخصی وغیرمتعارف هست تابوهاروشکسته دوستان خاصی خواهد داشت واحتمالا بخشی از رفتارهاش خودسرخواهدبود+رفیق بازی هاش و+چیزای که الان دیدی. خوب الان نوع واکنش بستگی به شخصیت ،اهداف ،ارزشهاومرام نامه خودت داره واینکه تصویرت از زندگی چطوره؟ اگه تمایل نداری شوهرت رفیق بازی داشته باشه تمایل نداری اونچه که دیروز دیدی باشه،ناچاری اول از ریشه تعارض درون خودت روحل کنی وخودت به یک دیدگاه کامل و واحد دراین مورد برسی . حالابحث اینکه اونم بخاداین رفتارهاروکناربذاره وصادقانه باتواحساسش رودرمیان بذاره وازت کمک و همیاری بخادیه مسأله دیگه ست.

    - - - Updated - - -

    خب باتوجه به مواردبالا دو واکنش به نظرمن میرسه۱_تکلیف خودت روکلابا شراب ورفیق بازی معلوم کنی وبگی که مخالف صددرصد این شیوه هستی اما حاضری قدم به قدم باشوهرت همراهی کنی تا به جایگزینی مناسبتربرسه که این کار نیازبه صبرو حوصله وزمان داره وهمکاری هردو تاتون و همون مشاوره رفتن ها۲_یه درجه تخفیف بدی به شوهرت و همون کارهای سابق رو با سطح کمترانجام بدهد وتو هم حساسیت خاصی نشون ندی .انتخاب هرشیوه ای بستگی به شخصیت وخودشناسی تو داره

    - - - Updated - - -

    خب باتوجه به مواردبالا دو واکنش به نظرمن میرسه۱_تکلیف خودت روکلابا شراب ورفیق بازی معلوم کنی وبگی که مخالف صددرصد این شیوه هستی اما حاضری قدم به قدم باشوهرت همراهی کنی تا به جایگزینی مناسبتربرسه که این کار نیازبه صبرو حوصله وزمان داره وهمکاری هردو تاتون و همون مشاوره رفتن ها۲_یه درجه تخفیف بدی به شوهرت و همون کارهای سابق رو با سطح کمترانجام بدهد وتو هم حساسیت خاصی نشون ندی .انتخاب هرشیوه ای بستگی به شخصیت وخودشناسی تو داره
    ممنونم اقا امين.
    حالم خيلى بده،حرفاش تو مغزمه و داره ازارم ميده.
    تو تاپيك قبليم راجع به يكى از دوستاش نوشته بودم و اينكه ميخوام كارى كنم شوهرم به خودش بياد و بهم توجه كنه،اونارو خونده بود.
    ديشب بهش ميگم بيا ب حاى اينا،با چن تا دوستت كه زن دارن بريم بيرون،همه با هم.
    ميگه جرات ندارم،ببرمت كه عاشق يكى ديگه شون شى،؟!؟

    اقا امين تا حالا ميخواستم گزينه دو رو برم،ولى ديدم خفيف كه نميكنه داره بدتر ميكنه.
    حالا ميخوام گزينه يك رو برم،
    اصن مشاور ازم خواست حتما شوهرمو ببرم پيشش تا بشناستش.

    من خيلى فك كردم: نميدونم درست ميگم با نه.
    ولى اينكه بخوام اون كلا دور رفيقاشو خط بكشه فك ميكنم خيلى ايده ال گرانه ست.اونم يه دفه.
    ميخوام كمش كنه،مثه من.مگه من دوست ندارم؟! چرا ولى در ماه يه بار باهاشون برم بيرون يا نه!

    معاون كلانتر عزيز،ممنون از نظرت،اما من انقد اون لحظه بهم فشار اومد كه كلى خودمو كنترل كردم جلو دوستاش چيزى نگم.
    قهر بهتر بود ب مظرم تا ابروريزى.

    بهش ميگم دوستاتو بدار كنار كم كم،خواهش ميكنم،ميگه ترش نكنى،بعد ديگه چه عيبى دارم من؟!؟ ميشم شوهر نمونه كه!!
    نميدونم چرا فك ميكنه هر كسى يه عيبى بايد داشته باشه

    - - - Updated - - -

    مشروب ميخوره،نمازم ميخونه!!! يعنى چى؟!؟

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت

  8. #15
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Sombody20 نمایش پست ها
    مشروب میخوره ،نمازم میخونه!!! این یعنی چی!؟!
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    کسی که مشروب میخوره یعنی بخشی ازتفکراتش شخصی وغیرمتعارف هست ........ناچاری اول از ریشه تعارض درون خودت روحل کنی وخودت به یک دیدگاه واحدبرسی.
    ببین شوهرتم دچارتعارض وتضادهست. زمانی میتونی کمکش کنی که تفکرخودت اصلاح شده باشه.متأسفانه رفاقت بادوستان ناباب کمی بدبینش کرده به زنها. اگه با تحکم واجبارباهاش صحبت کنی ممکنه پنهان کاری هاش بیشتر بشه.(البته اگه بخاد شیوه قبل روپیش بره)همانطورکه دوستان درپستهای قبلی گفتند،مشروب ورفیق بازی تبعات خودش روداره.حالاکه قول داده بیادمشاوره باهاش برو ودرکنارش باش ببینید ریشه تفکرات اشتباه درکجاست ضعف ها چیه که به سمت اون دوستان میره،اینجوری حداقلش اینه تلاش خودتو کردی احساسش رودرک کن ولی رفتارای اشتباهشو تأیید نکن بگو بهت اعتماد دارم وامید دارم خودت راه درست روانتخاب میکنی درکنارت هستم تا ازاین مرحله عبورکنی.قدم به قدم باهاش بروجلو

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sombody20 نمایش پست ها
    مشروب میخوره ،نمازم میخونه!!! این یعنی چی!؟!
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    کسی که مشروب میخوره یعنی بخشی ازتفکراتش شخصی وغیرمتعارف هست ........ناچاری اول از ریشه تعارض درون خودت روحل کنی وخودت به یک دیدگاه واحدبرسی.
    ببین شوهرتم دچارتعارض وتضادهست. زمانی میتونی کمکش کنی که تفکرخودت اصلاح شده باشه.متأسفانه رفاقت بادوستان ناباب کمی بدبینش کرده به زنها. اگه با تحکم واجبارباهاش صحبت کنی ممکنه پنهان کاری هاش بیشتر بشه.(البته اگه بخاد شیوه قبل روپیش بره)همانطورکه دوستان درپستهای قبلی گفتند،مشروب ورفیق بازی تبعات خودش روداره.حالاکه قول داده بیادمشاوره باهاش برو ودرکنارش باش ببینید ریشه تفکرات اشتباه درکجاست ضعف ها چیه که به سمت اون دوستان میره،اینجوری حداقلش اینه تلاش خودتو کردی احساسش رودرک کن ولی رفتارای اشتباهشو تأیید نکن بگو بهت اعتماد دارم وامید دارم خودت راه درست روانتخاب میکنی درکنارت هستم تا ازاین مرحله عبورکنی.قدم به قدم باهاش بروجلو
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  9. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    del (شنبه 05 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), Somebody20 (چهارشنبه 02 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 02 مهر 93), هم آوا (چهارشنبه 02 مهر 93)

  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    ببین عزیزم اولا با واسطه ی یکی به گوش خانواده ی شوهرت برسون
    تا اونها هم در جریان کار پسرشون باشن و دیگه خونه ی خالی دستش ندن
    مسلما اونها اهل حج هستند پس راضی نیستند خونشون تبدیل بشه به فاحشه خونه

    دوما من یه چیزی بهت میگم خودمم میدونم کار جالبی نیست ولی واسه ی یکی تاثیر خوبی داشت
    یکی از بچه ها که شوهرش مثل شوهر شما به بقیه ی دوستاش جای خواب و عیش و نوش میداد یه کاری کرد که دیگه شوهرش دست به چنین کاری نزنه
    اومد یه سری طلاهاشو از تو خونش برداشت و فروخت و پولشم گذاشت تو حساب مخفی خودش
    بعد شوهره که دید طلاها نیست فکر کرد که یکی از این زن خیابونی ها طلاهاشون رو برداشته و رفته
    دییییییییگه چنین کاری نکرد

    من نمیگم شما بیا عین این کار رو بکن
    ولی میگم اگه بشه که کمتر مستقیم با همسرت جر و بحث کنی و با یه سیاست و ترفند خوبی بیای از این کارها دلزده اش کنی خیلی خوب میشه
    یادت باشه که امروز که واسه خونه ی مامانش کسی رو میاره و فکر آبروی والدین آبرودارش رو نمیکنه فردا هم واسه ی زندگی تو اینکار رو میکنه
    و رو تخت تو و تو خونه ای که خانواده ات به زحمت وسایلش رو جور کردند همچین کثیف کاری هایی رو راه می اندازه

    انشالله که موفق بشی و مشکلت حل بشه دوست جون

  11. 2 کاربر از پست مفید aye تشکرکرده اند .

    Somebody20 (چهارشنبه 02 مهر 93), هم آوا (چهارشنبه 02 مهر 93)

  12. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    يه دعواى ديگه شد.
    از تو گوشيش چن تا اس ام اس پيدا كردم راجع به همين دخترو اينا.
    گفت من ندادم،مال دوستمه.
    بهم فحش داد،ك چرا ب گوشيش دي زدم،تهديدم كرد،نا جايى كه جا داشت سرم داد زد.گف ازم خسته شده،از رفنارام بدش مياد،گف گمشو برو خونتون
    همه اينا به خاطر اين بود كه به قول خودش تو حريم شخصيش دخالت كردم.گف به تو مريوط نيس،هركار ميكنم دوست دارم،ناراحتى يرو طلاق بگير جاى فوضولى كردن
    بعدم رفت دانشگاه.
    منم براش نامه نوشتم و قهر كردم اومدم خونه دوستم.الانم خونه دوستمم،حوصله خونوادمم ندارم

    - - - Updated - - -

    قبلا گفته بود خوشم نمياد گوشيمو چك ميكنى ،كار خوبى نكردم،ميدونم.بايد ميدونستم عصبانى مسشه

    - - - Updated - - -

    نميدونم،انقد لهش اطمينان دارم ك ميدونم اهل دختر نيس.شايدم اطمينانم بيجاست

    يا راهي خواهم يافت
    يا راهي خواهم ساخت
    ویرایش توسط Somebody20 : چهارشنبه 02 مهر 93 در ساعت 15:37

  13. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    ببین الهام توخیلی ساده ای!!!
    این همه داری ازش خطامیبینی بعدخودت بهترازاون توجیه میکنی...
    الهام شماهنوززیریه سقف نرفتیدکه صبح تاشب باهم هستیدواین همه جنگ ودعوا...وای به روزی که برید...
    کارش واقعابدهستش...نظرات بچه ها رونخوندم دارم نظرخودم رومیگم
    روی شرط وشروطط محکم بایست...نترس که بعدبری التماس وگریه کتی...محکم باش...
    وگرنه کارهای بدترازش میبینی...الهام بایدخیلی حواست روجمع کنی...فکرمیکنم روی شناسایی شخصیت شوههرت حسابی اشتباه کردی
    ومدام داری خودت واون روتوجیه میکنی

    - - - Updated - - -

    توی گوشیش این چیزهادیدی...توی خونه دخترآوردن...به نظرت دیگه بایدچی ببینی؟
    هرچندهم که کاردوستاش باشه...مطمن باش همراهیشون میکنه..نمیخوام بدبینت کنم...مبخوام بدونی اینهاکم چیزی نیست که دوروز دیگه بخوای فراموشش کنی وآشتی کنید...باید یاهاش صحبت کنی وباقاطعیت هم صحبت کنی...

    - - - Updated - - -

    یه نگاهی به عنوان تاپیکهات بنداز....من که ازالان میدونم عنوان بعدی چی هست!!!
    پس به خودت بیا...واین قهروآشتی های مسخره روتموم کن...به فکرچاره باش...نه اینکه الان آروم بشی وبگی خب اشکالی نداره هرچندوقت یه باردوستش بادوست دخترش بیان خونمون!!!!!!!به شوهرم چه ربطی داره!!!!!!
    الهام بایدخودن وشوهرت بدونیدزندگی مشترک یعنی چی؟تعهدیعنی چی؟حریم خصوصی یعنی چی؟؟ازدواج یعنی چی؟یکی شدن یعنی چی؟؟
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  14. 8 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 03 مهر 93), aye (پنجشنبه 03 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), marta (شنبه 05 مهر 93), Somebody20 (پنجشنبه 03 مهر 93), terme00 (شنبه 05 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 02 مهر 93), آونگ (چهارشنبه 02 مهر 93)

  15. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام

    متاسفانه از دعواها و حرفایی که بین شما و همسرت رد وبدل میشه فقط به یه نتیجه میشه رسد اونم اینه که شما هردوتنو هنوز به بلوغ فکری برای ازدواج نرسیدید و رفتارای جفتتون بچه

    گانه است نه شما خانم فهمیده ای هستی که شوهرت رو با سیاست به سمت خودت بکشونی و نه شوهرت مرد عاقلیه که مدیریت کنه روابطتون رو

    یعنی چی که تا هرچی میشه میگه برو گمشو خونتون؟؟!! واقعا برام جای تعجب داره که چرا شما که الان تو بهترین و شیرین ترین لحظات زندگیتون هستید باید اینطوری باهم حرف بزنید وای

    به حال اونروزی که باهم برید زیر یه سقف... بدتر از همسرت خودتی که اجازه میدی اینطور باهات حرف بزنه و کاری کردی که واست احترام قایل نباشه

    تو رابطه شما حرمت ها شکسته شده عزیزم...دعواهای شما بیشتر شبیه خواهر برادراست که باهم لج میکنن

    نگاهت به زندگی خیلی سطحیه همین که بدونی شوهرت دوست دختر نداره یا مشروب تا حدی نمیخوره که مست بشه ارضات میکنه...

    رابطه شما به مدیریت احتیاج داره که هردوتون ازش عاجزید حتما یه مدت هردوتون با یه مشاور صحبت کنید ...

    اینطوری پیش برید رابطه تون بهتر که نمیشه بدترم میشه عزیزم...ایشالله مشکلتون زودتر حل بشه

  16. 5 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 03 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), paiize (چهارشنبه 02 مهر 93), Somebody20 (پنجشنبه 03 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 02 مهر 93)

  17. #20
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    الهام فکر کن اصلا ازدواج نکردی. کاملا از زندگیش بکش کنار. بشین سر درس و زندگی خودت. یک ترم کامل.

    نه برو، نه بیا و نه کاری به کارش داشته باش. جواب هییییییچی را نده. اگر بزرگترها توضیح خواستند بگو می خوام فکر کنم و تصمیم نهاییم را بگیرم.

    یه کم به خودت و همسرت استراحت بده، ببین می خوای چیکار کنی. ببین کجای رابطه تون هستید، اوضاعتون چطوریه.

    نمی گم همسرت خیلی خوبه، ولی تو هم اصلا حرف گوش نمی کنی و یه سره به دست و پاش می پیچی. بسه دیگه.
    رفتار شوهرت خوب نیست، اما رفتار تو هم دیوانه کننده است !!!!!

    چند بار و چطوری باید بهت توهین کنه که دیگه نری اونجا. این همه بهت توهین می شه تو باز شب و روز اونجایی؟
    تو سه روز گذشته چهار دفعه بیرونت کرده، باز رفتی. شده حکایت این که می گه از در بیرونش می کنند، از پنجره می آد تو!

    دیگه بالاتر از سیاهی که رنگی نیست. شوهرت مشروب می خوره، قلیون می کشه، زن می آره خونه و .... می ترسی چی بشه؟ از راه راست منحرف بشه اگه تو نباشی؟ کاری هست که نکرده باشه؟

    پس فکر نکن اگر بمونی جلوی چیزی را می گیری. یه مدت نباش. هم بخاطر خودت و هم به خاطر اون.
    کلا بی خیالش شو.
    مرتب برو مشاوره و به کارهای شخصیت برس. ورزش و درس و ... به مشاورت هم بگو می خوای چند ماهی تنهایی بری و روی خودت کار کنی.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  18. 10 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 03 مهر 93), asemaneabi222 (چهارشنبه 02 مهر 93), del (شنبه 05 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), paiize (یکشنبه 06 مهر 93), sanjab (چهارشنبه 02 مهر 93), Somebody20 (پنجشنبه 03 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 02 مهر 93), رزا (چهارشنبه 02 مهر 93), شمیم الزهرا (دوشنبه 07 مهر 93)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 01:55
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. آیا با دوستایی که دوست پسر دارن ارتباط داشته باشم یا نه ؟؟
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 91, 13:10
  4. ارتباط جنسی به خاطر دوست داشتن قبل ازدواج؟؟
    توسط ramin00 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 مهر 90, 19:53
  5. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.