سلام
به نظر من توی سن شما این اختلاف سن زیاده . شما احتمالا" تازه درست تموم شده . احتمالا" شاغل نیستی و در کل تجربه ی زیادی نداری . در مقابل این آقا 10 سال از شما جلو تره ، تجربه ی کار داشته و تجربه ی زندگی مستقل . اگه اولین خواستگارت حتما" تو تالار تاپیکای خواستگاری رو بخون خیلی به دردت می خوره . بازم صبر کن ببین کاربرای باتجربه تر چی می گن . موفق باشی
خدارو شکر سه تا پست امروز م تموم شد برم به کار و زندگیم برسم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)