به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    من میگم بذار دومی بیاد شاید اصلا" معیارای اولیتو نداشته باشه تو یه جلسه بگی نه . حداقل از شر این شک و دو راهی خلاص می شی

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده اند .

    رزا (چهارشنبه 02 مهر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 02 مهر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 مهر 93 [ 19:11]
    تاریخ عضویت
    1393-7-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    102
    سطح
    2
    Points: 102, Level: 2
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان و ممنون از همفکریهای خوبتون. من چون تازه عضو شدم گویا محدودیت گذاشتن پست دارم. برای همین دیر جواب دادم
    جناب آونگ این تردید و وسوسه ای که شما میگید همیشه هست اما در مورد من قضیه وسوسه نیست. موضوع دیگه امکان اومدن خواستگار نیست، الان واقعا یک خواستگار دیگه هست و من چون دومی رو نمیشناسم نمیدونم کدوم بهترن. ایده ای که من در انتخابم دارم اینه که دیگه وقتی بله رو گفتی نباید با دیدن کسان دیگه به انتخابت شک کنی. باید قبل از اون چشماتو باز میکردی و الان وقتی هست که باید عاشقانه دوستش داشته باشی و باهم زندگی رو بسازید(البته منظورم از بعد از عقد هست). مادر دومی من رو تو محیط فرهنگی دیدن. چون محیط اونجا خوب بود این برداشتو کردم. از اینکه مادرشون مستقیم از خودم شماره نخواستن و باتلاش و پیگیری، خودشون شمارم رو پیدا کردن خیلی خوشم اومد.
    مشکل اینه که من دخترم و باید منتظر بمونم تا خواستگار بیاد. پس اینکه اولی رو که نسبتا خوبه بعد از یک جلسه صحبت با دومی رد کنم برام این نگرانی رو داره که اگه بعدش از دومی خوشم نیاد یا تحقیقات خوب نباشه یا اون خوشش نیاد من دیگه هیچ کاری نمیتونم بکنم. از طرفی باوجود اینکه میدونم من هیچ حس مسئولیتی نباید نسبت به اولی یا حتی دومی داشته باشم، اما هیچوقت نمیخوام باعث ناراحتی کسی بشم. من اگر دلیل برای رد کردن پیدا کنم، حتی اگه نامزد باشم دیگه به فکر تعهد و اینا نیستم(البته تا قبل از عقد، یعنی دوره شناخت) و با کسی تعارف ندارم. اما الان واقعا اگه بخوام اولی رو رد کنم فقط به خاطر مقایسه با دومی خواهد بود. با عذاب وجدانم چه کنم؟ اگه با دومی ازدواج کنم و اخلاقش رو متوجه بشم بده، اونوقت همش حسرت اخلاق خوب اولی رو میخورم.
    من باتوجه به سنم نمیتونم اشتباه کنم. یعنی اگه اشتباه کنم ممکنه غیر قابل جبران باشه. شاید فکر کنید من خیلی خواستگار داشتم تاحالا. اینکه تو مسجد و ... بخوان شماره بگیرن خوب خیلی بوده که ما اصلا شماره نمیدادیم. چون بدم میاد صرفا برای ظاهرم بخوان بیان جلو. این دومی رو هم مطمئنم فقط ظاهر مدنظرش نبوده. بقیه موارد هم خداروشکر خوب بوده اما اینجور نیست که هرماه یکی بیاد. یکی دو سال هم ممکن بوده اصلا خبری نباشه. درضمن همونطوری ک گفتم سخت ظاهر کسی به دلم میشینه. چی کار کنم با این توصیفات؟


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا درسته به خاستگارم بگم 1 سال صبر کنه ؟؟؟؟؟
    توسط mmm24 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 آبان 93, 23:40
  2. کمک برای داشتن یا نداشتن یک ؟؟؟؟؟ فوری
    توسط amir_irani در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آبان 92, 12:00
  3. چه جوری خواستگاری رو مطرح کنم؟؟؟؟؟
    توسط بزرگمهر در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مرداد 90, 18:26
  4. واقعا ارزش داره؟؟؟؟؟
    توسط majroh در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 87, 17:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.