سلام
من میگم بذار دومی بیاد شاید اصلا" معیارای اولیتو نداشته باشه تو یه جلسه بگی نه . حداقل از شر این شک و دو راهی خلاص می شی
تشکرشده 173 در 57 پست
سلام
من میگم بذار دومی بیاد شاید اصلا" معیارای اولیتو نداشته باشه تو یه جلسه بگی نه . حداقل از شر این شک و دو راهی خلاص می شی
تشکرشده 6 در 5 پست
سلام دوستان و ممنون از همفکریهای خوبتون. من چون تازه عضو شدم گویا محدودیت گذاشتن پست دارم. برای همین دیر جواب دادم
جناب آونگ این تردید و وسوسه ای که شما میگید همیشه هست اما در مورد من قضیه وسوسه نیست. موضوع دیگه امکان اومدن خواستگار نیست، الان واقعا یک خواستگار دیگه هست و من چون دومی رو نمیشناسم نمیدونم کدوم بهترن. ایده ای که من در انتخابم دارم اینه که دیگه وقتی بله رو گفتی نباید با دیدن کسان دیگه به انتخابت شک کنی. باید قبل از اون چشماتو باز میکردی و الان وقتی هست که باید عاشقانه دوستش داشته باشی و باهم زندگی رو بسازید(البته منظورم از بعد از عقد هست). مادر دومی من رو تو محیط فرهنگی دیدن. چون محیط اونجا خوب بود این برداشتو کردم. از اینکه مادرشون مستقیم از خودم شماره نخواستن و باتلاش و پیگیری، خودشون شمارم رو پیدا کردن خیلی خوشم اومد.
مشکل اینه که من دخترم و باید منتظر بمونم تا خواستگار بیاد. پس اینکه اولی رو که نسبتا خوبه بعد از یک جلسه صحبت با دومی رد کنم برام این نگرانی رو داره که اگه بعدش از دومی خوشم نیاد یا تحقیقات خوب نباشه یا اون خوشش نیاد من دیگه هیچ کاری نمیتونم بکنم. از طرفی باوجود اینکه میدونم من هیچ حس مسئولیتی نباید نسبت به اولی یا حتی دومی داشته باشم، اما هیچوقت نمیخوام باعث ناراحتی کسی بشم. من اگر دلیل برای رد کردن پیدا کنم، حتی اگه نامزد باشم دیگه به فکر تعهد و اینا نیستم(البته تا قبل از عقد، یعنی دوره شناخت) و با کسی تعارف ندارم. اما الان واقعا اگه بخوام اولی رو رد کنم فقط به خاطر مقایسه با دومی خواهد بود. با عذاب وجدانم چه کنم؟ اگه با دومی ازدواج کنم و اخلاقش رو متوجه بشم بده، اونوقت همش حسرت اخلاق خوب اولی رو میخورم.
من باتوجه به سنم نمیتونم اشتباه کنم. یعنی اگه اشتباه کنم ممکنه غیر قابل جبران باشه. شاید فکر کنید من خیلی خواستگار داشتم تاحالا. اینکه تو مسجد و ... بخوان شماره بگیرن خوب خیلی بوده که ما اصلا شماره نمیدادیم. چون بدم میاد صرفا برای ظاهرم بخوان بیان جلو. این دومی رو هم مطمئنم فقط ظاهر مدنظرش نبوده. بقیه موارد هم خداروشکر خوب بوده اما اینجور نیست که هرماه یکی بیاد. یکی دو سال هم ممکن بوده اصلا خبری نباشه. درضمن همونطوری ک گفتم سخت ظاهر کسی به دلم میشینه. چی کار کنم با این توصیفات؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)