مورد 1 ، 2 و 3 که گفتی ، چندان اهمیتی نداره.
چون زیبایی و خوش تیپ بودن به هیچ وجه ضامن خوشبختی و ارامش زوج ها نیستن.
ضمنا از شما که 28 سال دارین ، یک مقدار توقع میره روی ظاهر کمتر حساس باشین. چون معمولا دختر های خیلی جوان (20 سال) به دلیل عدم اگاهی از معیار های مهم روی ظاهر طرف حساس میشن.
اما مورد 4 و 5 مهم هستش و نیاز به بررسی و فکر داره.
شما اصلا به حرف دیگران کاری نداشته باش یا بقیه چی فکر می کنن.هر جوری فک میکنم اگر ازدواج ما صورت گرفت من هیچ موضوع افتخار کننده ای ندارم که مطرح کنم ومطمعن هستم که اوایل خجالت میکشم از معرفی ایشون به اطرافیانم
مهم ترین مسئله این هستش زوج در کنار هم احساس ارامش و راحتی داشته باشن و همدیگه رو همانطور که هستن قبول کنن.
-------------------------------------------------------------
به هر حال شما باید بیشتر خواستگار تون رو بررسی کنید.
مقالات ازدواج در این تالار و دیگر سایت ها رو با دقت مطالعه کنید.
برخی معیار های مهم:
- اخلاق و شخصیت
- داشتن سلامت عقلی و روانی
- داشتن تلاش و پشتکار
- داشتن دانش خانواده ، همسرداری و تربیت فرزند
- شغل و درامد ( بطوریکه درامد برای زندگی مشترک کافی باشه)
- داشتن تحصیلات و تخصص
- نزدیک بودن از نظر اعتقادات و فرهنگ
- سطح خانواده ها








علاقه مندی ها (Bookmarks)