سلام.
ولله برای ما پسرا این کار خیلی سادست... . ولی خوب شما دخترا همه چیز رو حرف میکنین و ناراحت میشین.
شما یکبار گفتید و ایشون مثله اینکه نداشتند.کمی صبر کنید و دوباره پیگیری کنید.مثلا رک بگید که فلانی من این پول رو لازم دارم کی میتونی بدی؟براش وقت تعیین کنید تا سعی کند سریع آماده اش کند.یا سعی کنید باهاش همدردی بکنید و از یک داستان شروع کنید که وضع مالیم خرابه و فلان و فلان.بعد بگین میتونی کمکم کنی وضعم خرابه لازم دارم.
یک چیز خواهرانه هم بگم اگر هم ناراحت شدند به جهنم !!!![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)