آقا مهدی الان قطع میکنی و باعث میشی زنت غرورش رو بشکنه فک نمیکنی بعدن بد بشه؟؟؟؟
بعد خالا شاید خانم شما اعلاقش اینجوریه که باهاش خرف زدی نفهمیده و اینجوری به قول هودت ادب شده
لطفا به بقیه تعمیم نده
حالا در مورد مشکل مراجع اصلی
ببین هانمت سنش کمه و تو باید ببینی رابطه ی دایی و رندایی ات چطور بوده هانمت هم مث اونا رفتار میکنه
خودم رو مثال میزنم
من تو هونه مخبت کلامی بین پدر و مادرم ندیدم (مامانم بابام رو دوست نداشته و یه ازدواج سنتی 30 ساله رو در نظر بگیر که مادرم رو به زور دادن و الان میگه بعضی وقتا )
خواهرم ازدواج کرده و وقتی شوهرش از سرکار میاد خواهرم میره استقبال
ولی مامانم مسهره میکنه ( من ار الان با هودم قرار گذاشتم جلو مامانم از شوهرم استقبال نکنم)
الانم مامانم هی میگه فقط مرد باید ناز زنش رو بکشه
خوب من تا 18 ساگی و حتی بعد اون درست تفکر مادرم رو داشتم
حتی این رو دروغ نمیگم تا 22 سالگی نمیدونستم خیلی عذر میهوام مرد و زن همدیگر رو نوارش میکنن و یا رابطه ی ....... چطور هست
کلیاتی که تو کتابای دبیرستان هوندیم رو چرا ولی اصل ماجرا تو درس تنظیم هانواده که تو ترم آهر لیسانس برداشتم فهمیدم
اینا رو میگم که بفهمید بعضی خانما چفدر ممکنه ناآگاه باشن چون اصلن جستجو در مورد یه همچین چیزایی بره یه خانم قبیح هست و هتی یه دوره ای دوستای دبیرستانم بچه هایی رو که اینجور رمان ها رو میهوندن مسخره میکردن
بعد چیزایی که یاد گرفتم
مثلا باید به مردا هم محبت کرد و ..... تو سنای بالاتر از دوستای دانشگاهم یا سایتایی مث همین جا یا کتابای باربارا دی آنجلیس بوده
خب شما فرض کن من تو 18 سالگی ازدواج میکردم دقیقا ممکن بود بشم مث همسر شما ( حتی بعضی عانما که تو سن کم ازدواج میکنن تا شب زفاف هم چیزی نمیدونن و از طریق مادرشون اون شب تو یه اتاق در بسته چیزایی بهشون گفته)
حالا شما هم چه اشکالی داره
بگو به همسرت که نیاز به مخبت کلامی داری
هدیه براش از اینجور کتابا بخر
رمان بهر
نام کاربریت رو عوض کن و اینجا رو بهش معرفی کن
فرار نیست به پاش بیفتی التماس کنی که میگی غرورم خرد میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)