مشکل 2 شما رو منم دارم
مثلن یکی کنارم میشینه
و کمکی میهواد ( درسی )
خیلی کمک میکنم
حتی تو یه بعد از ظهر ممکنه کل پروژه اش رو انجام بدم ولی دو تا نقص هست
1- وقتی یه همچین کمکی رو از طرف مقابل نمی بینم سرخورده میشم
2- بعضی ها هم توقعشون میره بالا و یه جاهایی که نمیتونم کمکشون کنم ناراهت میشن و حتی قهر میکنن
البته منظورم دحترا بود
مشکل 1 رو هم انگار همه دارن
من اغلب اوقات لعنت میفرستم به هرکی که اینترنت رو به وجود آورد








علاقه مندی ها (Bookmarks)