سلام ممنون لطف دارید...
بله با بعضی از دوستانی هم که مشوورت کردیم گفتن 5.6 ماه باید بدون هیچ تعهدی مدت آشنایی باشه فقط. ولی با این شرایط فرهنگی و سنتی بودن خانواده هامون محاله ما بدون هیچ تعهدی این مدت رو با هم باشیم...

بعد این همه مدت رو بدون صیغه محرمیت نمیشه موند از اونطرف محرم شدن یعنی ما زن و شوهر شدیم و بعدش نمیشه کنسلش کرد....
واقعا موندم کمکم کنید
بله تحقیق هم کردیم کلا ما جز خوبی نه چیزی شنیدیم و نه دیدیم.