سلام مجدد، توی کاردانی نرم افزار هم درسایی مثه نظریه و گسسته هم ارائه میشه البته بستگی به نوع دانشگاشم داره، حالا بگذریم... طبق تجربه ای که دارم تو دوره ارشد شما چیز خاص و زیادی قرار نیست یاد بگیری در واقع واحدای درسی که میگذرونی چیزی به معلومات یا توانایی های دوره لیسانست اضافه نمیکنه ، شما تو دوره ارشد بیشتر روش پژوهش رو یاد میگیری و بیشتر کارات پژوهشی و تحقیقاتیه، پس اگه از دوره ارشد یا دکترا انتظاری بیش از این دارین این انتظار وذهنیت اشتباهه.. ولی اگر دنبال این هستین که تواناییتون تو زمینه های کاربردی بیشتر بشه و سواد عملیتون ارتقا پیدا کنه و کمتر به پژوهش علاقه دارین من دوره های تخصصی شبکه رو پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه میگین به شبکه علاقمند هستین و از درسای طراحی الگوریتم و..که پایه برنامه نویسی هستن علاقه ای ندارین.. شما با شرکت تو این دوره ها می توننین توی زمینه عملی شبکه تخصص پیدا بکنین ..
دوره های شبکه مثه دوره های مایکروسافت، سیسکو و share point دوره های اموزشی هستن که شما با گذروندن اونا و یا به صورت self-study میتونین هم توی زمینه شبکه که علاقمند هستین فعالیت کنین و هم تواناییتونو بیشتر کنین... خیلی هم رو این حساس نشین که ادامه تحیل ندادین خیلیا تو همین رشته کامپیوتر ارشد یا دکترا دارن ولی تخصص و توانایی ندارن... من توصیه میکنم بجای ادامه تحصیل که در واقع هیچ دستاوردی نداره (البته اگر هدفتون به غیر از پژوهش باشه) در این زمینه هایی که گفتم کار کنین..









علاقه مندی ها (Bookmarks)