به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1393-4-24
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 104 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دنیای کوچک نمایش پست ها
    از اول هم قرار نبود یک لیسانس ساده بگیرم
    فکر کردم از درس هایی که گفتم مشخصه لیسانس یا مهندسی کامپیوتر منظورمه
    هدفم اینه که تو رشته ای که بیشتر منتاسب به توانایی و شخصیتمه دامه بدم و مهارت کسب کنم در کنارش ، البته نمیخوام فقط به همین لیسانس اکتفا کنم
    هدفم مشخصه ،اگه در زمینه ادامش راهنمایی دارید ممنوننتون میشم
    سلام مجدد، توی کاردانی نرم افزار هم درسایی مثه نظریه و گسسته هم ارائه میشه البته بستگی به نوع دانشگاشم داره، حالا بگذریم... طبق تجربه ای که دارم تو دوره ارشد شما چیز خاص و زیادی قرار نیست یاد بگیری در واقع واحدای درسی که میگذرونی چیزی به معلومات یا توانایی های دوره لیسانست اضافه نمیکنه ، شما تو دوره ارشد بیشتر روش پژوهش رو یاد میگیری و بیشتر کارات پژوهشی و تحقیقاتیه، پس اگه از دوره ارشد یا دکترا انتظاری بیش از این دارین این انتظار وذهنیت اشتباهه.. ولی اگر دنبال این هستین که تواناییتون تو زمینه های کاربردی بیشتر بشه و سواد عملیتون ارتقا پیدا کنه و کمتر به پژوهش علاقه دارین من دوره های تخصصی شبکه رو پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه میگین به شبکه علاقمند هستین و از درسای طراحی الگوریتم و..که پایه برنامه نویسی هستن علاقه ای ندارین.. شما با شرکت تو این دوره ها می توننین توی زمینه عملی شبکه تخصص پیدا بکنین ..
    دوره های شبکه مثه دوره های مایکروسافت، سیسکو و share point دوره های اموزشی هستن که شما با گذروندن اونا و یا به صورت self-study میتونین هم توی زمینه شبکه که علاقمند هستین فعالیت کنین و هم تواناییتونو بیشتر کنین... خیلی هم رو این حساس نشین که ادامه تحیل ندادین خیلیا تو همین رشته کامپیوتر ارشد یا دکترا دارن ولی تخصص و توانایی ندارن... من توصیه میکنم بجای ادامه تحصیل که در واقع هیچ دستاوردی نداره (البته اگر هدفتون به غیر از پژوهش باشه) در این زمینه هایی که گفتم کار کنین..

  2. کاربر روبرو از پست مفید Alp تشکرکرده است .

    دنیای کوچک (دوشنبه 31 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  2. راهنمایی برای شروع بعد از سه سال و برای ادامه تحصیل
    توسط Nilofar mordab در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 مهر 93, 02:35
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 تیر 93, 15:32
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 بهمن 92, 20:53
  5. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 22:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.