سلام خانوم و وقتتون بخیر
شما نمیتونین کسیرو مجبور کنید به زور شمارو دوست داشته باشنخب اونا اینطور راحتن چه اصراری دارین هی دعوتشون کنید وقتی راحت نیستن؟ درسته برادرا با هم رابطه خوبی داشته باشن پشت هم باشن خیلی خوبه ... اما وقتی اونا نمیخوان این حقو بهشون بدین ... شما تلاش خودتونو واسه بهبود روابط بکنید اگر نخواستن که نخواستن دیگه.... خدارو شکر زندگی با همسرتون مشکلی ندارین و راضی هستین... پس ناراحت نباشید با افراد دیگه از خانواده یا دوستاتون ارتباط برقرار کنید...
![]()







خب اونا اینطور راحتن چه اصراری دارین هی دعوتشون کنید وقتی راحت نیستن؟ درسته برادرا با هم رابطه خوبی داشته باشن پشت هم باشن خیلی خوبه ... اما وقتی اونا نمیخوان این حقو بهشون بدین ... شما تلاش خودتونو واسه بهبود روابط بکنید اگر نخواستن که نخواستن دیگه.... خدارو شکر زندگی با همسرتون مشکلی ندارین و راضی هستین... پس ناراحت نباشید با افراد دیگه از خانواده یا دوستاتون ارتباط برقرار کنید...

علاقه مندی ها (Bookmarks)