سلام yasii
من نمیتونم شما رو قانع کنم فراموشش کنی چون خودت باید بخوای،ولی یه چیزو بدون دو تا آدم اگه به هر دلیلی حرمت بینشون ازبین بره دیگه دلیلی برای موندن کنار هم ندارن،من بهترین کمکی که میتونم برای فراموش کردن این آقا به شما بکنم اینه که به غرورت یاد بده غیرت داشته باشه.این آدم شمارو نمیخواست دنبال بهونه بود،برای آدمی که دنبال بهانه ست باید بهانه رو دو دستی بهش داد و بگی به سلامت ...اگه خودت به خودت کمک کنی یک ماه یا حتی کمتر اوضاع روحیت خوب میشه،بهش فکر نکن (کاملا هم امکان پذیره)،آثارش رو از بین ببر،اگه بخوای برای خودت حرمت قائل بشی میپذیری تموم شدن این آدم و این رابطه رو .عزیز اگه کسی کسی رو بخواد اینهمه ناز و ادا نمیاره،پس اگه بر فرض که امیدی هم باشه شما برای فراموش کردن این آقا باید کلا ازش قطع امید کنی،شرایط روحیت خوب نیست چون شکست عاطفی داشتی ولی توی همین اوضاع بپذیر و خودت پیش قدم شو ،اراده ی شخصی آدمها بهشون قدرتی میده که هیچکسی جز خالقشون جلودارش نیست ،پس مطمئن باش یه روز به حدی این آدم برات بی اهمیت میشه که از فکر کردن بهش خنده ات میگیره.
برای آرامشت دعا میکنم،راستی ارتباطت رو با خدا عمیق کن بهترین خریدار دلهای شکسته فقط و فقط خداست








علاقه مندی ها (Bookmarks)