توی پست بعدیت هم باز خیلی سفت و سخت و جدی چسبیدی به مجردی و روش تاکید داری.
آیا به دلیل خاصی قصد ازدواج نداری؟
اگر برگردی پیش پدر و مادرت، احتمال خواستگار سنتی برات خیلی بیشتر می شه.
هر خانواده ای قبول نمی کنند برن خواستگاری دختری که تنها زندگی می کنه. این باعث می شه تعداد خواستگارهات کم بشه.
ممکنه به خاطر ضعفی که در خودت می بینی، ناخواسته کسی را به زندگیت راه بدی که با توجه به دوری از خانواده و .... بتونه زیادتر از حد معمول وارد زندگیت بشه و ضربه عاطفی بخوری.
همونطور که اشکالات شخصیت خودت را پیدا کردی و دنبال رفعش هستی،
سعی کن با نوع شخصیت مادرت و ضعف و قوت هاش آشناتر بشی و یاد بگیری چطور می شه کنار چنین شخصیتی زندگی کرد.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)