ای بابا دخترا تا شوهر نمیکنن همش ازخونه پدری شکایت میکنن و همش گله میکنن که کی میریم سر خونه زندگی خودمون تا راحت بشیم ؟؟؟بعد که شوهر میکنن یه سره دلشون میخواد برن خونه پدریشون و همش از اونور گله میکنن