ای بابا دخترا تا شوهر نمیکنن همش ازخونه پدری شکایت میکنن و همش گله میکنن که کی میریم سر خونه زندگی خودمون تا راحت بشیم ؟؟؟بعد که شوهر میکنن یه سره دلشون میخواد برن خونه پدریشون و همش از اونور گله میکنن![]()
تشکرشده 1,505 در 452 پست
ای بابا دخترا تا شوهر نمیکنن همش ازخونه پدری شکایت میکنن و همش گله میکنن که کی میریم سر خونه زندگی خودمون تا راحت بشیم ؟؟؟بعد که شوهر میکنن یه سره دلشون میخواد برن خونه پدریشون و همش از اونور گله میکنن![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)