به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tarannome ghazal نمایش پست ها
    ممنون دوستان.از همتون ممنونم.راستش خیلی فک کردم به این نتیجه رسیدم به مامانم بگم.میدونین ما کلا با خالهامو داییام خیلی صمیمی هستیم.اونم مثه داداشمه.ولی بچست و تازه اول راهه.پسره خوبیه ولی احساس میکنم نمیتونه ب نفسش غلبه کنه.پارسال که قبول شد به اصرار پدرو مادره خودم خالم خوابگاه نگرفت.چون مثه پسره خودشونه.ولی میدونم ک به احتمال زیاد باتذکر درست میشه.وای نگید شب یواشکی که دیگه خوابم نمیبره.پدرم خیلی تعصب داره.اگ بو ببره کشتتش.الانم اگ خیلی نشون نمیده چون من خیلی بیرون نمیام از اتاق.
    پس فقط به مامانت بگو یه جوری حتما راهیش کنه خوابگاه
    الانم که اوایل ترم هس و بهش خوابگاه میدن
    ولی عمق موضوع رو قشنگ به مامانت بفهمون
    تا اصن فکر نکنه موضوع پیش پا افتاده ای هست و تو اشتباه میکنی
    یه پسر بیست ساله که نمیتونه غریضه رو کنترل کنه
    و تا این حد هم پیش رفته
    عذر میخوام هر کار ممکنه از دستش بربیاد
    اونم ممکنه اشتباه رو تو یه لحظه بکنه
    ولی همون یه اشتباه زندگی تو رو تباه کنه
    و تا ابد دو تا خونواده رو با هم دشمن
    مامانت خوب باید بفهمه دو بار چه اتفاقی افتاده
    و اصلن فکر نکنه که فقط معذبی
    همون پست اولت رو خوب به مامانت توضیح بده
    اخلاق بابات رو میشناسه
    لازم باشه خودش به شوهرش میگه
    برخورد رو شدید تر کنه
    به مامانت که گفتی دیگه خودت کاری نداشته باش و دلسوزی بیخود براش نکن که یه تذکر کافی هس؟؟؟؟
    ویرایش توسط nafiseh joon : پنجشنبه 27 شهریور 93 در ساعت 21:59

  2. 4 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    anisa (شنبه 29 شهریور 93), deljoo_deltang (پنجشنبه 27 شهریور 93), نیکیا (پنجشنبه 27 شهریور 93), هم آوا (شنبه 29 شهریور 93)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 20 اسفند 95 [ 23:44]
    تاریخ عضویت
    1393-6-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,997
    سطح
    26
    Points: 1,997, Level: 26
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 9 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nafiseh joon نمایش پست ها
    پس فقط به مامانت بگو یه جوری حتما راهیش کنه خوابگاهالانم که اوایل ترم هس و بهش خوابگاه میدنولی عمق موضوع رو قشنگ به مامانت بفهمونتا اصن فکر نکنه موضوع پیش پا افتاده ای هست و تو اشتباه میکنییه پسر بیست ساله که نمیتونه غریضه رو کنترل کنهو تا این حد هم پیش رفتهعذر میخوام هر کار ممکنه از دستش بربیاداونم ممکنه اشتباه رو تو یه لحظه بکنهولی همون یه اشتباه زندگی تو رو تباه کنهو تا ابد دو تا خونواده رو با هم دشمنمامانت خوب باید بفهمه دو بار چه اتفاقی افتادهو اصلن فکر نکنه که فقط معذبیهمون پست اولت رو خوب به مامانت توضیح بدهاخلاق بابات رو میشناسهلازم باشه خودش به شوهرش میگهبرخورد رو شدید تر کنهبه مامانت که گفتی دیگه خودت کاری نداشته باش و دلسوزی بیخود براش نکن که یه تذکر کافی هس؟؟؟؟
    مرسی نفیسه جون ممنونم.از همتون ممنونم. به مامانم گفتم قرار شده به داداشم بگه.دلم روشنه درست میشه.

  4. 7 کاربر از پست مفید tarannome ghazal تشکرکرده اند .

    anisa (شنبه 29 شهریور 93), deljoo_deltang (پنجشنبه 27 شهریور 93), paiize (شنبه 29 شهریور 93), فرشته مهربان (شنبه 29 شهریور 93), واحد (شنبه 29 شهریور 93), نیکیا (پنجشنبه 27 شهریور 93), رزا (شنبه 29 شهریور 93)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    واقعا بعضی از پدر مادرها چرا اینقدر بی فکرن ؟ اخه فردی که دختر جوون تو خونه داره پسره نامحرم و اینقدر نادون رو میاره تو خونه جا بده ؟ پسر خوبیه و مثل خواهر برادریم یعنی چی ؟

  6. 3 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 29 شهریور 93), هم آوا (شنبه 29 شهریور 93), رزا (شنبه 29 شهریور 93)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    پسره پسرخاله ست،خواهر زادست،از وسط خیابون نیوردنش که،اگر نادانه باید بهش فهموند.

    پدر مادر تقصیر ندارن.


  8. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    anoosh (شنبه 29 شهریور 93), هم آوا (شنبه 29 شهریور 93)

  9. #15
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    خیلی جدی ، محکم و تند بهش بگو خودش اعلام کنه خوابگاه میره و
    خونه شما نمی ماند وگرنه رفتارهاش را به پدرتون گزارش می کنی و از هیچ تلاشی برای تنبیهش فروگذاری نخواهی کرد . و بگو خودت می دونی که اگر پدر بفهمه تو هم پیشنهاد دوستی دادی هم این رفتارها را داشتی چی به روزت میاره برای همین بهتره خودت اعلام کنی معذب هستی و می خواهی بروی خوابگاه و محکم هم پی گیری کنی اینجوری هم حرمتت حفظ میشه و باعث ارزشمندیت میشه هم بالیی سرت نمیاد بابت گفتن رفتارهات به پدرم .

    جدی تهدیدش کن و محکم زمان براش تعیین کن که اگر تا فلان موقع اقدام کردی خب همه چیز به خیر و خوبی تموم میشه اگر نه که واویلا می کنم و هرچه دیدی باعثش خودتی . هشدار هم بهش بده که بهتره راه پایکی و غیرت را در زندگیش در پیش بگیره و جلوی هوا و هوسش را بگیره تا در آینده حقش باشه که دختر پاکی همسرش بشه والا هرقدر با دید ناپاک و هوس آلود به کسی توجه کنی انتظار داشته باش که دختری ناپاک هم نصیبت بشه و .....

    خیلی جدی تهدیدش کن و خیلی جدی هم با مادرت اتکمام حجت کن که به هیچ وجه حضور او هر نامحرم دیگری را برای اسکان در منزل نمی پذیری و اگر اقدام نشه موضوع رفتارهاش را به پدرت خواهی گفت





  10. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    anisa (شنبه 29 شهریور 93), paiize (شنبه 29 شهریور 93), فرهنگ 27 (شنبه 29 شهریور 93), هم آوا (شنبه 29 شهریور 93)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array
    سلام دوستان
    کمی اهسته تر برای همه پسرخاله ها نسخه بپیچید
    همه که یه جور نیستن... پسر دائی من یک سال از من کوچکتره و حدودا 4 سال با من و برادرم و پدر و مادرم زندگی کرد بدونه اینکه حتی لحظه ای حرکت ناشایست از ایشون ببینم ... من از خواهرش بهش نزدیکتر بودم و حتی واسطه ای شدم تا خانوادش با ازدواجش موافقت کنن
    دوست عزیزم بهترین کار ممکن رو انجام دادی ... با هرکسی باید اندازه لیاقتش رفتار کرد ... انشالا که بلا ازت دور باشه
    موفق باشید

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  12. 2 کاربر از پست مفید هم آوا تشکرکرده اند .

    anoosh (شنبه 29 شهریور 93), فرهنگ 27 (شنبه 29 شهریور 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 96, 17:01
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.