سلام دوستان
کمی اهسته تر برای همه پسرخاله ها نسخه بپیچید
همه که یه جور نیستن...پسر دائی من یک سال از من کوچکتره و حدودا 4 سال با من و برادرم و پدر و مادرم زندگی کرد بدونه اینکه حتی لحظه ای حرکت ناشایست از ایشون ببینم
... من از خواهرش بهش نزدیکتر بودم و حتی واسطه ای شدم تا خانوادش با ازدواجش موافقت کنن
دوست عزیزم بهترین کار ممکن رو انجام دادی ... با هرکسی باید اندازه لیاقتش رفتار کرد ... انشالا که بلا ازت دور باشه
موفق باشید








پسر دائی من یک سال از من کوچکتره و حدودا 4 سال با من و برادرم و پدر و مادرم زندگی کرد بدونه اینکه حتی لحظه ای حرکت ناشایست از ایشون ببینم
... من از خواهرش بهش نزدیکتر بودم و حتی واسطه ای شدم تا خانوادش با ازدواجش موافقت کنن

علاقه مندی ها (Bookmarks)