سلام آنیسا جان ممنون از نظراتت تو همه تاپیکام
منظور من این بود که اجازه دخالت خاله و دایی و ... رو ندم همسرم که جزئی از زندگی منه و هرچی بگه اگه منطقی باشه چرا که بهش عمل نکنم ... من از این بدم میاد که ریز مسائل خواستگارای من چرا باید دست فامیل باشه .... چرا باید کلید خونمون رو خاله هام داشته باشن .... از این چیزا میسوزم ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)