خدا اخه این چه وضعشه زنها بدون این که نظر شوهرشونو بخوان بچه دار میشن انگار که نه انگار پدری هست شوهری هست.... حداقل کسی که بین زندگیش و بچه بچه رو انتخاب میکنه باید مهریشو ببخشه خوب شاید شوهر شما دیگه اون زندگی رو نخواست تکلیف اون بدبخت چیه یا اگر بچه میخواستید اول از همسرتون جدا میشدید و ازدواج دوم میکردید واقعا ظلم بزرگیه مخفیانه حامله شدن








علاقه مندی ها (Bookmarks)