خوب به مامانت بگو جمع کنه خودش رو
چرا اجازه میدن
هر شب تو خونه ی شما بخوابه
به خاطر تو هم که شده نیاید بزارن
اونم تو حال ؟؟؟؟؟؟؟؟
والا من پسر عموم تهران کار میکنه
خونه ی خودون هم کوچیک و 60 متری دو اتاقه
وقتی میاد خونمون مهمون و شب میمونه
مامانم اتاق ما دخت ا رو میده بهش که با بابام باشه
خودشم اون یکی اتاق با ما میخوابه
کسی حتی بابام هم به خاطر ما تو حال نمیخوابه
آدم موقع خواب لخت هم نباشه
نمیفهمه پتو میره کنار
غلت میزنه
اگا لباس خواب و راحت پوشیده باشه
خیلی بد میشه
اصلن چه پسر بی شرمی هس
حتی اگه خودشو نزده بود به خواب و واقعا خواب هم میبود
درست نبود لخت بخوابه
مرد جلو مرد و زن جلو زن هم لخت مادر زاد نمیشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)