سلام خانومی
عزیزم میدونم چه دردی رو داری تحمل میکنی چون منم عین شما تجربه سقط داشتم
واقعا متأسفم
مشکل دیگه ای نداشتید؟فقط بخاطر بارداری بوده؟چرا بچه نمیخواد؟از نظر مالی مشکلی دارید؟
راستی دکتر رفتی؟چند وقته سقط کردی؟
اگر تازگیاست حتما برو دکتر چون الان مستعد گرفتن عفونتید
منم حال روحی خیلی بدی داشتم تنها کارم این بود برم امام زاده و گریه کنم خیلی آروم میشدم خودمو مشغول کردم...
اما اثراتش هنوز که هنوزه تو وجودمه و اذیتم میکنه
انشاالله هر چه زودتر به آرامش برسید
و این دفعه اگر خواستید باردار بشید با رضایت هر دوتون باشه اینجوری شیرین تره
"فقط خواستم باهات همدردی کرده باشم"![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)